Sitter å lurer ..

Synne*

Elsker forumet
Kjenner på kroppen at det har vært mye arbeid i det siste..
Har hatt fri idag da, men skal på tidligvakt imorgen å på fredag, så senvakt på lørdag å tidligvakt på søndag..

Men vet ikke om jeg er i stand til å jobbe de dagene, er bare trøtt, klar, småvondt i magen noen ganger, hodepine av å til..

Hva synes dere jeg skal gjøre!?

Jobber da på sykehjem..
Så det er litt å gjøre noen ganger [:)]

ORIGINAL: lykkelig..

eg syns du skal ta hensyn til at du er sliten, ta egenmelding eller en liten sykemelding..

hvertfall hvis du har vondt i magen i tilegg...

Får vel penger uansett om jeg tar sykmelding!?

Jeg syns at du skal tenke på deg selv!
Om du blir sykemeldt trenger du jo ikke gjøre det fullt...
Og du får penger ja[:)]

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Jeg syns at du skal tenke på deg selv!
Om du blir sykemeldt trenger du jo ikke gjøre det fullt...
Og du får penger ja[:)]

Jeg skal jobbe hver dag frem til søndag nå, så har jeg fri på mandag, så på`n igjen på tirsdag..

Men om du sykemelder deg f.eks 50% så kan du og sjefen tilrettelegge slik at du kanskje bare har dagvakter annenhver dag...eller andre tider som passer best for deg..
For de skal tilrettelegge for deg for at du skal ha det best mulig på jobb..

Men ikke slit deg ut,det er ikke noe godt og du har jo en liten en hjemme som også krever litt[:)]

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Men om du sykemelder deg f.eks 50% så kan du og sjefen tilrettelegge slik at du kanskje bare har dagvakter annenhver dag...eller andre tider som passer best for deg..
For de skal tilrettelegge for deg for at du skal ha det best mulig på jobb..

Men ikke slit deg ut,det er ikke noe godt og du har jo en liten en hjemme som også krever litt[:)]

Sant det [:)]

Det viktigste er å høre på kroppen. Er enig i det som blir skrevet her. Ta en sykemelding, og snakk med sjefen din. Vi må ta hensyn til oss selv nå[:)]

Hvis du tar sykemelding får du penger ja, har du jobbet der mer enn 2 månender tror jeg det er så kan du ta egenmelding og da får du også penger.

ORIGINAL: Synne*

Kjenner på kroppen at det har vært mye arbeid i det siste..
Har hatt fri idag da, men skal på tidligvakt imorgen å på fredag, så senvakt på lørdag å tidligvakt på søndag..

Men vet ikke om jeg er i stand til å jobbe de dagene, er bare trøtt, klar, småvondt i magen noen ganger, hodepine av å til..

Hva synes dere jeg skal gjøre!?

Jeg har nettop gått ut i en aktiv sykemelding, noe som gjør at jeg får redusert arbeidstid, lettere oppgaver og at de dagene jeg ikke klarer å gå på jobb, så blir jeg hjemme.Dette pga bekkenløsning. 

Kanskje du skulle prøvd det?

Jeg har hatt det akkurat som du, og jeg er 50% sykemeldt. Nå får jeg mesteparten av jobben min gjort, men jeg kan dra hjem å slappe av etter 4 timer og føler jeg har overskudd til noe annet enn å bare legge meg.

Kommer til å være sykemeldt helt til 1. september iallefall, da har jeg vært det i 8 uker [:)]

Du skal ta vare på deg selv i denne tida [:)]

Rekner med det blir sykmelding på meg ja..
Skal til legen nå idag.. Snaart!

Kan vel henne hun tar noen prøver å undersøker..

Hvordan gikk det?

ORIGINAL: Badeand*

Hvordan gikk det?

Jeg ble sykmeldt ja..
Hun mente det var det beste nå..
Så jeg fikk komme meg skikkelig [:)] Måtte tenke på den i magen å, ikke bare meg selv [;)]

Back
Topp