PS.I Love You
Gift med forumet
Venninna mi fikk vite for noen mnd siden at hun hadde hjertefeil. Denne uka har hun vært å tatt masse prøver på riksen og da fikk hun det som må være en forferdelig beskjed. hun kan ikke føde egne barn for hjerte hennes kansje ikke tåler d[:(] tenk å få en sånn beskjed. her er vi nok av mennesker som har noe galt med forplantnings organe våre å sliter derfor å med å bli gravide. men de fleste av oss blir det jo å det vil gå greit.
men hun kan aldri få oppleve noe av dette.. å jeg får helt vondt. kan ikke tenke meg noe verre personlig.
selvfølgelig d finnes andre måter å få barn på. men tenk å gå fra å ikke ha tenkt for mye på barn til å få slått fra seg hele greia på to sekund liksom.. huff.. griner for jeg ikke vet hva jeg skal si.. eller hvordan venninna mi skal takle dette. å det at hun prøver å finne støtte i meg. jeg som er mitt oppi en prosess der jeg forhåpentligvis blir gravid.. uff.. dette ble langt.. men lufta ble slått ut av meg nå..
takk for at du gadd å lese[8|]
men hun kan aldri få oppleve noe av dette.. å jeg får helt vondt. kan ikke tenke meg noe verre personlig.
selvfølgelig d finnes andre måter å få barn på. men tenk å gå fra å ikke ha tenkt for mye på barn til å få slått fra seg hele greia på to sekund liksom.. huff.. griner for jeg ikke vet hva jeg skal si.. eller hvordan venninna mi skal takle dette. å det at hun prøver å finne støtte i meg. jeg som er mitt oppi en prosess der jeg forhåpentligvis blir gravid.. uff.. dette ble langt.. men lufta ble slått ut av meg nå..
takk for at du gadd å lese[8|]