Sitter å griner

PS.I Love You

Gift med forumet
Venninna mi fikk vite for noen mnd siden at hun hadde hjertefeil. Denne uka har hun vært å tatt masse prøver på riksen og da fikk hun det som må være en forferdelig beskjed. hun kan ikke føde egne barn for hjerte hennes kansje ikke tåler d[:(] tenk å få en sånn beskjed. her er vi nok av mennesker som har noe galt med forplantnings organe våre å sliter derfor å med å bli gravide. men de fleste av oss blir det jo å det vil gå greit.
men hun kan aldri få oppleve noe av dette.. å jeg får helt vondt. kan ikke tenke meg noe verre personlig.
selvfølgelig d finnes andre måter å få barn på. men tenk å gå fra å ikke ha tenkt for mye på barn til å få slått fra seg hele greia på to sekund liksom.. huff.. griner for jeg ikke vet hva jeg skal si.. eller hvordan venninna mi skal takle dette. å det at hun prøver å finne støtte i meg. jeg som er mitt oppi en prosess der jeg forhåpentligvis blir gravid.. uff.. dette ble langt.. men lufta ble slått ut av meg nå..

takk for at du gadd å lese[8|]

huff det var trist å høre...vet ikke hva jeg skal si jeg men håper hun finner ut av det etterhvert....

ORIGINAL: Serene

oida de er nok ingen god beskjed å få stakkars jente. ord blir fattige i en sådan stund[:(]

Det er da man kan være taknæmelig for familie.. søstra sa med en gang at æ bere fram ungen deres når den tid kommer[;)] bare ikke før om et par år.. siden ho just har født selv og skal gifte seg neste sommer..
men da kan hun hverfall få biologisk barn og baby[:D]

må bare reise til utlandet å få befruktninga da men vil tippe det er verdt d..

fint med søstre altså!!

oisann det er litt av en søster da, trist besjed å få men det er jo flott at hennes søster stille opp som suregatmor. Men det er jo greit å adoptere også da[:)]

ORIGINAL: twinanne

oisann det er litt av en søster da, trist besjed å få men det er jo flott at hennes søster stille opp som suregatmor. Men det er jo greit å adoptere også da[:)]

syns det er super flott av henne å si.. men så er det jo en gang sånn at de kansje ikke har helt peiling på hva man må gjennom da for å bli gravide med surrugat mor.. det blir jo veldig likt IVF bare alt puttes inn i enn annen kvinnes kropp[;)]

ja, adopsjon er også en veldig fin måte å bli foreldre på og gi et barn som trenger d to gode foreldre[:D]

For en forferdelig beskjed å få ja[:(] Så fantastisk at søsteren stiller opp for henne[:)][:)][:)] Håper alt ordner seg så hun kan bli mor en dag[:)]

uff så trist[:(]

Back
Topp