Sitter å gråter..

Bondefruen

Forelsket i forumet
Jeg syns det er litt rart at jeg ikke har fått så mye som "gratulerer" fra 2 av sjefene mine en gang. Jeg har tidligere skrevet her at hun ene ble blodig sjalu når jeg ble gravid å hun ikke klarer å bli det selv.

Har snakket med arbeidstilsynet om hvordan jeg opplever jobben, å jeg blir mobbet på en kald å ikke inkluderende måte. Så jeg har ingen planer om å fortsette der etter permisjonen.

Mye av grunnen til at jeg hadde sv.skapsdepresjon kommer av situasjonen på jobb. Jeg kjenner enda at jeg ikke er frisk (får hjelp av både lege å helsesøster).

Uff, det er dårlig gjort må jeg si :( Direkte smålig! Jeg skjønner jo at det er sårt for hun som sliter med å få barn selv, men hun må jo kunne gratulere deg for det. Er jo bare normal folkeskikk det! Holder med deg i å bytte jobb...

Mitt råd til deg er å prøve å ikke tenke på det. Det er ikke deg det er noe galt med og slike folk er ikke verdt å bruke energi på! Kos deg med den flotte babyen din. Klem :)

Tusen takk jenter <3

Ja nei jeg klarer det bare ikke. Jeg blir dårlig bare tanken på å gå inom der når jeg er å handler, har ikke vært der med jenta mi å kommer ikke til å gå dit heller. Fatter ikke at det går an å være så sjalu, jeg selv har aldri vært sjalu av meg.

Nyter dagene med baby & storebror, diamantene i livet mitt<3

Prøv å ikke tenkt på de på jobben, nytt permisjonen så blir det nok bra å komme i ny jobb etter permsjonen. Skal ikke ha det slikt på en arbeidsplass.

Sender deg en stor klem!

Og holder med deg i at det høres fornuftig ut å bytte jobb etter permisjonen.
Syns det høres helt sprøtt ut at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten... :(

Sender deg en stor klem. Ikke noe greit det der altså. Nyt tiden med dine små og bare la kollegaene dine oppføre seg barnslig.

Utrolig dårlig at man ikke klarer å glede seg for andre. Man tar seg iallefall sammen ovenfor den gravide/nybakte mammaen!! Stor klem! Finn deg ny jobb- kos deg maks med både storebror og lille <3

Huff! Glem jobben, få den sakte men sikkert ut av hodet og kanalisér fokuset ditt på familien og positive ting! Våg å se frem mot neste jobben din - ingenting er bedre enn blanke ark og nye utfordringer :-)
Sender deg en stor klem!

Back
Topp