Hvilken har du? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det brukes nå og, og blir de svette?Vi har aldri brukt sittepute i vogna. Har hatt vognskinn fra nøstebarn i den![]()
Akkurat nå har vi ikke noe i vogna fordi det er så utrolig varmt. Det sies jo at det kan brukes både når det er varmt og kaldt. Når hun var mindre brukte vi det året rundtKan det brukes nå og, og blir de svette?jenta mi blir svette og klam å sove i vognen i bhg :/ vi har soveskinnet fra nøstebarn
elsker det!
Da tar jeg å bruker det i vognen jegAkkurat nå har vi ikke noe i vogna fordi det er så utrolig varmt. Det sies jo at det kan brukes både når det er varmt og kaldt. Når hun var mindre brukte vi det året rundt![]()
Du kan jo forsøke det i alle fall, før du evt kjøper noe annetDa tar jeg å bruker det i vognen jeg![]()
Det er 20 min til nærmeste butikk som selger utstyr til emmaljunga såDu kan jo forsøke det i alle fall, før du evt kjøper noe annet![]()
Det er jo ikke langt. Tror nok du klarer deg godt med skinnet du har daDet er 20 min til nærmeste butikk som selger utstyr til emmaljunga så![]()
Så braDet er jo ikke langt. Tror nok du klarer deg godt med skinnet du har da![]()