Sittepute bekkenløsning?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har begynt å få skikkelig vondt i bekkenet, særlig vondt å sitte på rumpa og vondt å gå. Har kontorjobb. Lurte på om noen hadde noen tips om noe slags sittepute som kan avlaste bekkenet? Andre tips er også velkomne [emoji2]

Har begynt å få skikkelig vondt i bekkenet, særlig vondt å sitte på rumpa og vondt å gå. Har kontorjobb. Lurte på om noen hadde noen tips om noe slags sittepute som kan avlaste bekkenet? Andre tips er også velkomne [emoji2]

Slite med det samme, så sjefen har bestilit møte med bedrifthelsetjenesten. Håper de har noen gode anbefalinger å komme med :). Kanskje noe som kan være aktuelt for deg også?

På jobben vår har vi noen sånne puter med oppblåsbar del inni, de er egentlig er beregnet som støtte til ryggen. Men jeg sitter på den, tapper ut ganske mye luft så den former seg ganske mye etter kroppen min. Var helt alfa og omega sist, og jeg lånte den med hjem i en ferie når vi skulle kjøre langt. Disse har vi fått av HMS-avdelingen tror jeg. Kanskje din bedrift har en liknende avdeling du kan høre med?

Sniker fra juni. Jeg har fått en pute fra hjelpemiddelsentralen, helt gull! Den er oppblåsbar, men med noe «geleaktige» riller. Med den klarer jeg å sitte mye lenger uten at alt blir vondt og stivner :)

Back
Topp