Sittedel?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har dere bytta til sittedelen på vogna noen?
 
Nei ikkje enda :) han har litt plass enda heldigvis :)
 
Nei, men begynt å leite etter ei lita å lett sportsvogn :)
 
Har bytta til multi x bag. Siden hun er ler våken. Og det ENESTE som teller nå. Er OPP OPP OPP!
 
Nei ikke enda, han trives fortsatt godt i bagen heldigvis. Nr 2 begynte å hate bagen når han var 2 måneder, så med han skifta jeg rundt 5 måneders alder.. :) men gleder meg til å bytte for da går jeg over til en annen vogn og den er sååå mye lettere ;) så lenge alt går fint så drøyer jeg nok til 6måneder tror jeg, da er det jo sommer og mye varmere også så :)
 
Nei ligger i bagdelen enda :) hun er ekstremt nysgjerrig og vil få med seg alt som skjer så hun hadde nok elsket sportsdelen. Drar ned bagdelen og putter et teppe under overkroppen så hun blir løftet litt opp når vi er på kjøpesenter feks. Veldig fornøyd da :p ellers sover hun stort sett greit i bagdelen
 
Jeg bruker vogna bare til soving så har ikke en med det følge med behovet ennå:)
 
Last edited:
Jeg har. Fikk ok signal av fysioterapeuten på 4 mnd kontroll så lenge han hovedsakelig ligger i den men får litt vipp og ikke full sittestilling når han er våken. Har mått ha med meg bæreselen overalt tiligere for han har blånekta å være i vogna hvis han våkna på tur, og det var mega slitsomt! Så da ble det kun tur når han slulle sove! Nå kan jeg gå tur når jeg vil igjenn og så lenge jeg vil uten å være redd at han skal våkne :)
 
Har ingen planer om å bytte med det første. Det er jo bagdelen som er fin :p har plate i bagen som kan settes opp i ryggen slik at han kan ligge i oppoverbakke og det syns han er stas hvis han ikke har planer om å sove. Da får han med seg en del utenfor vogna også :)
 
Bruker som regel bilstolen nå, men er for varmt med bag når det er 35 grader ute:/
 
Nei, bruker fortsatt bagen og har ingen planer om å skifte enda :)
 
Nei håper å bruke bag til etter sommeren
 
Bruker enda bagen og har ingen planer om å bytte enda. Syns det er så stas å trille bagvogn :D
Har emmaljunga edge duo, og den er stor så enda goood plass og når det blir såpass bra vær at jeg kan bytte ut vinterposen blor det enda bedre plass :)
Når hun blir nysgjerrig og vil se legger jeg ei brettet dyne bak ryggen så hun kommer litt opp :)
 
Back
Topp