Sitte selv

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Noen av deres som klarer å sette seg opp selv? :)
Mi skjønner fortsatt ikke greia med å komme seg fremover engang. Når er det "vanlig" at de klarer å sette seg opp?
 
Mi kommer seg lett fremover nå, og begynner å få magen opp av gulvet i byksene. Men det er nok ei god stund til hun setter seg.
 
Langt unna å sette seg opp.
Kommer seg rundt på gulvet, men kun i revers. Rimelig frustrerende!
 
Her er det kun åling i sirkel og da kommer han litt bakover samtidig. Langt unna å sette seg opp selv, men han elsker å sitte, så sikkert greit han ikke kan det enda :p
 
Her er det kun åling i sirkel og da kommer han litt bakover samtidig. Langt unna å sette seg opp selv, men han elsker å sitte, så sikkert greit han ikke kan det enda :p

Akkurat samme her, rundt og rundt :p det kommer vell etterhvert, hehe.
 
Akkurat samme her, rundt og rundt :p det kommer vell etterhvert, hehe.
Det kommer :) merker han av og til blir så ivrig på Åle i sirkel at han velter til rygg :p haha. Går sakte men sikkert fremover med denne her ålingen :p blir mer og mer aktiv hverdag :) hørt om de som sitter fra 6-7 mnd men ikke alle kan det da. Rundt 7-8 kanskje? :p
 
T har ikke begynt og sitte selv enda, men han har blitt helt rå på kryping :eek: Kan legge han på stuegulvet og han kan krype forbi meg på vei inn på kjøkkenet :eek::p
 
Her er det også bare åling i sirkel og bakover, hun har sluttet helt å rulle.
 
Mi ruller og ruller, og har såvidt begynt å åle seg litt bakover nå. Har nok ikke hastverk med verken å sitte eller krype ;-)
 
T har ikke begynt og sitte selv enda, men han har blitt helt rå på kryping :eek: Kan legge han på stuegulvet og han kan krype forbi meg på vei inn på kjøkkenet :eek::p

Haha, hærlig ;) kryper han etter deg støtt og stadig? Husker min søster fikk aldri gå på do alene etter krypinga satt hos niesa mi :p
 
Mi ruller og ruller, og har såvidt begynt å åle seg litt bakover nå. Har nok ikke hastverk med verken å sitte eller krype ;-)

Ruller rundt og rundt for å komme seg fremover? :p det har aldri mi skjønt, så hun har ikke kommet seg noen veg i det hele tatt enda ;)
 
Ruller rundt og rundt for å komme seg fremover? :p det har aldri mi skjønt, så hun har ikke kommet seg noen veg i det hele tatt enda ;)
Tja, ikke alltid hun kommer seg akkurat dit hun vil da. Men hun ruller rundt om i hele stua og kjøkkenet, en dag var hun plutselig på badet :p så hun er ganske mobil selv om hun ikke krabber enda!
 
Haha, hærlig ;) kryper han etter deg støtt og stadig? Husker min søster fikk aldri gå på do alene etter krypinga satt hos niesa mi :p

Hehe herlig :) Han kryper endel etter ja, men kan krype rundt på egen oppdagelsesferd også :)
 
Hun min klarer ikke å sette seg selv opp på rumpa, men hun sitter masse på knærna, og prøver å reise seg videre opp :)
Hun kryper også over gulvene i full fart, blir mer og mer krabbeteknikk på krypinga nå, hun kommer seg også over større ting som ligger i veien som hun ikke gidder å krype rundt :p
 
Back
Topp