Sitte på fanget

linko

Forumet er livet
Liker deres barn å sitte på fanget og kose?

Her er Emma lei etter noen min, vil bare ned på gulvet å utforske hun. Syns det er litt trist jeg, er jo ikke lille babyen lengre[:(]

Nei, kun når han nett har stått opp i 0,5 min kanskje.

Ikke så mye her heller, har ikke tid til å kose eller sitte så lenge på fang. Det blir for kjedelig[:D]

han orker ikke sitte på fange for å kose, men kan sitte på fanget om jeg har en kjeks eller noe! Han er for rastløs til å sitte stille bare for å kose....vil ha mer kosemose jeg[:)]

Etter lurene sine kan han sitte noen minutter på fanget, for da MÅ han ha kos (blir furten om han ikke får den kosen), og om vi tar han opp for å tulle litt så er det kanskje 5min så vil han ned.
Mest frustrende når han ikke vil sitte på fanget og heller ikke sitte på gulvet [&:]

Er lenge siden vi kunne sitte stille på fanget..må liksom skje noe hele tiden[;)]

Noen ganger på kvelden før leggetid klarer han å sitte stille i fanget ett par minutter.. Da sloss mannen og jeg om å ha han på fanget[;)]

ORIGINAL: Sorland

Etter lurene sine kan han sitte noen minutter på fanget, for da MÅ han ha kos (blir furten om han ikke får den kosen), og om vi tar han opp for å tulle litt så er det kanskje 5min så vil han ned.
Mest frustrende når han ikke vil sitte på fanget og heller ikke sitte på gulvet [&:]

Det er ett typisk tegn på at Emma er trøtt, da vil hun ingenting.

Her er han som en skrukork når jeg holder han[8D].. rundt og rundt og det er veldig gøy å krype opp og ned på mamma mens han prøver å få tak i ett eller annet[8D]. Men hvis jeg leser bok (noe han er blitt veeldig glad i) kan han sitte stille i kanskje 5-10 min, og da kan jeg få stjelt til meg noen gode klemmer[:)]

ORIGINAL: eplemos

Nei, kun når han nett har stått opp i 0,5 min kanskje.

Hun har aldri likt det hun[X(]

Hu liker det ja =)

Nei, det har hun svært liten tid til!

Men når vi er på gulvet og leker sammen med henne, så kommer hun titt og ofte bort for å kysse og klemme på oss! [:)] Så vi får heller få kosen på denne måten, men helt greit det (selv om kosestund i sofaen er et sterkt ønske fra min side [;)])

Ja, hun er ei skikkelig kosejente og når hun sitter ved siden av meg i sofaen (hvis hun er lei av å leke) så krabber hun bort til meg og legger seg ned med hodet på fanget mitt [:)] Det gjorde hun ikke før. Da skulle hun bare ned å utforske... [:)]

JAAA!! er jo nesten bare i mitt fang ho er jo... litt veldi dumt for broren sin del som gjerne vil ha litt mamma tid slik han er vant til. hehe

ORIGINAL: Almasmamma

Nei, det har hun svært liten tid til!

Men når vi er på gulvet og leker sammen med henne, så kommer hun titt og ofte bort for å kysse og klemme på oss! [:)] Så vi får heller få kosen på denne måten, men helt greit det (selv om kosestund i sofaen er et sterkt ønske fra min side [;)])

Det er akkurat som her [:)]

Back
Topp