Sitte heeelt alene!?

Amnion

Glad i forumet
Sitter alle januarmiraklene nå? Eller rettere spurt- er det bare min knøtt som ikke er det miiinste interessert i å sitte på gulvet?
Han prøver ikke engang:) men går langs bord osv så er ikke bekymret bare nysgjerrig:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja han sitter, har vel gjordt det eit par mnd.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta mi sitter også, og har også gjort det i noen mnd nå. Og jeg må si at det er skikkelig behagelig altså, ihvertfall når vi bader. Kan slippe taket i henne nå, og bare sitte ved siden av.

Sitter mye ;) og går runt borde :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jenta mi er ikke interessert i å sette seg selv. Men vi vet hun kan sitte støtt.. En sjelden gang hun setter seg selv på rompa,men er nok tilfeldig. For hun klatrer mye om dagen, og reiser seg opp ved å holde seg i ting..

Kan og si at hun bare aker, og er ikke interessert i å krabbe..

Så du er ikke alene :)

Min sitter, har gjort det i snart 2mnd. Har nettopp begynt å reise seg opp med bordet, men står i ro.
Kvapp litt her om dagen når han plutselig stod ved siden av meg vedd sofaen :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Her slepper hun seg ned på rumpa hele tiden,og hun er veldig aktiv. Er ikke mange dagene før hun virkelig begynner å gå nå.

Sitter selv, krabber og går med støtte. Går rundt bordet og langs veggene når hun støtter seg med armene.

Sebastian er heller ikke interessert i å sitte, vil enno bare ligge/åle seg på magen =/ Men han har hatt mye problemer med refluks og smerter så han ligger nok litt etter. Han sitter om vi sette han fra oss på gulvet, men bare i to sek før han ruller ned på magen. Han setter seg ikke opp selv, men setter seg ned om han står. Han står heller ikke aleine, bare om vi støtter han.

Kan oppdatere.For rett etter siste posting,så begynte hun å sitte mer på rompa alene :)

Først var det at hun satte seg mer ned på rompa når hun klatret.Men nå kan hun og sette seg ned når hun aker/krabber rundt og.
Hun måtte bare løse koden og bli trygg på det :)

• Liker
Reactions: RLD
Ja det blir nok:) fortsatt ingen sitting her- 1år om ei uke:)

Sebastian er heller ikke interessert i å sitte, vil enno bare ligge/åle seg på magen =/ Men han har hatt mye problemer med refluks og smerter så han ligger nok litt etter. Han sitter om vi sette han fra oss på gulvet, men bare i to sek før han ruller ned på magen. Han setter seg ikke opp selv, men setter seg ned om han står. Han står heller ikke aleine, bare om vi støtter han.

Sniker litt fra februar... Bare åler gutten din? Her er det bare åling, reiser seg heller ikke, setter seg ikke opp.
Begynner å bli litt bekymret...:/

Sniker litt fra februar... Bare åler gutten din? Her er det bare åling, reiser seg heller ikke, setter seg ikke opp.
Begynner å bli litt bekymret...:/

No har han begynt å reise seg med litt hjelp, vi må støtte han og hjelpe han hele veien. Det skjedde mellom jul og nyttår. Helsesøster var ikke så bekymra på kontroll i tidlig i januar. Men eg ønsker time hos fysio for å få råd til hvordan vi kan hjelpe han videre.

No har han begynt å reise seg med litt hjelp, vi må støtte han og hjelpe han hele veien. Det skjedde mellom jul og nyttår. Helsesøster var ikke så bekymra på kontroll i tidlig i januar. Men eg ønsker time hos fysio for å få råd til hvordan vi kan hjelpe han videre.
Ja d er nok ikkeno i veien men "treningstips" fra fysio kan jo være gøy for små og store:)

Back
Topp