Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siter meg. Så siterer jeg deg.
Her er det sol og strålende vær i dag.
Nesten helt borte her også. Våååår!Det er det her også! Og snart er snøen borte!
Nesten helt borte her også. Våååår!
Det er herlig det.Så faktisk hestehov i dag!
Blitt mobile herBare 91 innlegg for å komme på topp 100 pr nå. Det tar vi fort.
Så stor han har blittBlitt mobile her
Hele 15 kg og 79 cm langSå stor han har blitt
Lillemor her, som altså er des 15, er noe sånn som 13 kilo og 83 cm eller noe sånn hun...Hele 15 kg og 79 cm lang
Lukas er 14.3 og 98 cm han har stoppa litt i vekst de siste mnd. Men vokser i alle andre ender og kanterLillemor her, som altså er des 15, er noe sånn som 13 kilo og 83 cm eller noe sånn hun...
Vokser ikke så fort etterhvert.Lukas er 14.3 og 98 cm han har stoppa litt i vekst de siste mnd. Men vokser i alle andre ender og kanter
Håper det før de gror begge ut av klærne før jeg har fått taki demVokser ikke så fort etterhvert.
Og mi er ikke veldig lang.
Mens mi altså bruker 86 og litt 92...Håper det før de gror begge ut av klærne før jeg har fått taki dem
Har klær i str 68 til 86 som er pakka vekk og skal selges
Er heldig med bunad til Isak. Den vil passe akkurat. Det var den lukas brukte for et år sidenMens mi altså bruker 86 og litt 92...
Litt flaks skal man ha.Er heldig med bunad til Isak. Den vil passe akkurat. Det var den lukas brukte for et år siden
Lukas får ny bunad i år. Han har skjorte ...Litt flaks skal man ha.
Jeg er usikker på festdrakt til lillemor, for jeg tror den neste vi har er 98...
Lukas får ny bunad i år. Han har skjorte ...
Bruker du vaneligvpensko eller bunadsko? Har ennå ikke brukt det på gutta...men tenker at det er kanskje på tide?
Burde kanskje se etter noen. Lukas elsker sko. For da kan han gå utVi har bundssko, noen kjøpt ny, noen arvet, noen kjøpt brukt. Noen med avtakbar spenne så de kan brukes som pensko
Men eldste gikk med svarte støvler (mes blå kant øverst) da han var 2,5. Det pissregna.
Sko er gøyBurde kanskje se etter noen. Lukas elsker sko. For da kan han gå ut