Sit ups tråden fredag 5 november!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Her kommer for Sandermamma:

33
42
30
30
Max: 100[:)][:)]

Her kommer for Williamprinsen:

33
42
30
30
Max: 70[:)][:)]

Å ja, stemmer det! Skal gjøre det etter Magnus er i seng. Bra med en påminnelsestråd,for idag hadde jeg virkelig glemt det!

12
15
11
11
max: 25

Forresten, ang situpsene. Hvordan tar dere de? Henda bak hodet? Jeg får så vondt i nakken av det...Er det lov å ha beina under skap eller noe sånt?

ORIGINAL: *Perlemor*

Forresten, ang situpsene. Hvordan tar dere de? Henda bak hodet? Jeg får så vondt i nakken av det...Er det lov å ha beina under skap eller noe sånt?

Jeg holder henda bak ørene som regel. Så pleier jeg å ha bena opp, ligger ikke med de flatt liksom, klarer ikke det pga ryggen og bekkenet. Ja, bare å ta bena under et skap e.l, det blir like fullt bra sit ups[:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg holder henda bak ørene som regel. Så pleier jeg å ha bena opp, ligger ikke med de flatt liksom, klarer ikke det pga ryggen og bekkenet. Ja, bare å ta bena under et skap e.l, det blir like fullt bra sit ups[:)]

For når jeg har beina under skap så klarer jeg sinnsykt mange flere enn når jeg bare har beina i gulvet. Skal prøve å ha de opp i morgen [:)]

Kom hjem fra besøk nå, og når ungene er lagt skal visst broren til sambo komme. Skal lure meg unna på soverommet og ta dem etterpå jeg...

33
42
30
30
100

Jeg har forresten hendene bak ørene, de skal ikke hjelpe til. Bekkenet vippes litt opp, så korsryggen ligger i gulvet hele tiden, stram magen. Blikket på skrå opp i taket. Pust ut på vei opp, og inn på ved ned.

Back
Topp