Siste uttak

# one million #

Glad i forumet
tredje og siste uttak hos det offentlige unnagjort. 11 egg ut så nå er det bare og vente på tlf i morgen :) forhåpentligvis får jeg blasto denne gangen ! Mye medisiner som skal taes nå framover. Ovitrelle, fragmin, lutinus og steroider..må skrive lapp så jeg husker og ta alt

tredje og siste uttak hos det offentlige unnagjort. 11 egg ut så nå er det bare og vente på tlf i morgen :) forhåpentligvis får jeg blasto denne gangen ! Mye medisiner som skal taes nå framover. Ovitrelle, fragmin, lutinus og steroider..må skrive lapp så jeg husker og ta alt

Spennende lykke til

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for blasto [emoji4]
Kan jeg spørre hvorfor du må ta så mye medisiner, og hva de enkelte er til?
Lutinusen kjenner jeg jo godt til, men tenkte på de andre.

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for blasto [emoji4]
Kan jeg spørre hvorfor du må ta så mye medisiner, og hva de enkelte er til?
Lutinusen kjenner jeg jo godt til, men tenkte på de andre.
Fragmin er blodfortynnende, hjelper på blodjennomstrømning i livmor :) og for å forhindre blodpropp. Ovitrelle for å gi hcg støtte, på en måte lure kroppen til og tro at jeg er gravid, steroider er jeg usikker på hva er godt for. Glemte og spørre.. men var bare 4 tabeletter jeg skulle ta. En for dag..

Fragmin er blodfortynnende, hjelper på blodjennomstrømning i livmor :) og for å forhindre blodpropp. Ovitrelle for å gi hcg støtte, på en måte lure kroppen til og tro at jeg er gravid, steroider er jeg usikker på hva er godt for. Glemte og spørre.. men var bare 4 tabeletter jeg skulle ta. En for dag..
Takk for svar, ble litt klokere nå [emoji4]

Hvilken klinikk hører du til og hvor mye ovitrelle og hvor ofte skal du ta?

Hvilken klinikk hører du til og hvor mye ovitrelle og hvor ofte skal du ta?
Tilhører UNN tromsø, skal ta en dose på innsettdagen, vente 3 dager så en ny dose. Åsså vente 3 dager til og en ny dose da. Så er jeg ferdig. Er jo 250 ie på en penn med ovitrelle. Skulle ta 8 klikk hver gang.

Æsj da, akkurat snakket med sykehuset. Kun 5 av 11 var befruktet. Håper virkelig det er et gullegg der blandt di 5. Innsett onsdagen på dag 5. Ønske om et barn er stort. Ingen fra før og holdt på nå siden 2013.

Æsj da, akkurat snakket med sykehuset. Kun 5 av 11 var befruktet. Håper virkelig det er et gullegg der blandt di 5. Innsett onsdagen på dag 5. Ønske om et barn er stort. Ingen fra før og holdt på nå siden 2013.

5 er jo kjempebra :) Krysser fingrene ❤

Fem egg er superbra! Håper du får noen på frys også etter innsett i dag. Lykke til med rugeperioden i tiden fremover! :)

Blei ingen innsett. Hadde stoppet opp igår og kun 16 delt igår på dag 4

Kjedelig at det ikke ble innsett, men greit å vite at det da ikke teller sånn at dere får nytt forsøk:Heartred

Back
Topp