Siste utbetaling av NAV

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg hadde min siste permisjonsdag på torsdag, 17.3. Har alltid fått foreldrepenger utbetalt rundt den 20 hver måned, sist fikk jeg 19 februar. Jeg regner med det ikke skal gå mer enn 4 uker mellom hver utbetaling, men jeg har enda ikke fått min siste utbetaling. Det er veldig irriterende, spesielt siden det er påskeferie nå...
Noen som vet om det er noe spesielt med siste utbetaling?

Veldig få som har fått virker det som dessverre, så vi må bare være tålmodige. De garanterer ikke noe inn før siste virkedag i mnd :p

Har selv fått betalt på samme dato i 1,5 år, men ikke nå:(

Veldig få som har fått virker det som dessverre, så vi må bare være tålmodige. De garanterer ikke noe inn før siste virkedag i mnd :p

Har selv fått betalt på samme dato i 1,5 år, men ikke nå:(

Det var nesten godt å høre, var redd det kanskje var meg som hadde rotet med noe eller misforstått noe! Det kommer vel i begynnelsen av neste uke håper jeg, ettersom det er en del helligdager og slikt fremover..

Det var nesten godt å høre, var redd det kanskje var meg som hadde rotet med noe eller misforstått noe! Det kommer vel i begynnelsen av neste uke håper jeg, ettersom det er en del helligdager og slikt fremover..

Håper det, men dessverre ingen garanti. De blir ikke utbetalt tidligere pga påske ihvertfall. De har lagt ut på fb-sidene sine.
Så nå belager jeg meg kun på at de kommer i slutten av mnd.

Så lenge du får det innen siste virkedag i mnd, er det innenfor Nav's egne regler.
Vi har alle faste trekk 30. hver mnd, så foreldrepengene rekker å komme inn først.
Jeg har fått utbetalt alt fra 19-29.. :/

Synes det er helt utrolig at nav ikke greier ha faste datoer som alle andre......

Ja det syns jeg og! Det burde hvert fall prioriteres at det ikke går mer enn 4 uker mellom hver utbetaling! Er helt stresset nå, og vi har dåp på torsdag!

Ja det syns jeg og! Det burde hvert fall prioriteres at det ikke går mer enn 4 uker mellom hver utbetaling! Er helt stresset nå, og vi har dåp på torsdag!

Føler virkelig med dere. Håper det kommer så dere har penger.. Glad jeg slapp nav denne runden!

Back
Topp