Siste tul i mårra

Det går nok bra skal du se;) hvor lenge er det siden du hadde ul sist? Jeg hadde ul for 4 uker siden, og skal på neste på fredag. Da er jeg 11+6! Krysser alle fingre og tær for at vi begge får se en sprellende liten sak der inne, som er frisk og fin!:)

Lykke til :)

Det går nok bra skal du se;) hvor lenge er det siden du hadde ul sist? Jeg hadde ul for 4 uker siden, og skal på neste på fredag. Da er jeg 11+6! Krysser alle fingre og tær for at vi begge får se en sprellende liten sak der inne, som er frisk og fin!:)
Var på ul 8+1, og da var alt kjempebra :) Hjertet slo sterke slag, og baby lå 1cm over vekstkurven :) Er 11+6 i mårra, så håper på en frisk og levende baby i mårra ❤

Var på ul 8+1, og da var alt kjempebra :) Hjertet slo sterke slag, og baby lå 1cm over vekstkurven :) Er 11+6 i mårra, så håper på en frisk og levende baby i mårra ❤

Det er jo kjempelovende! Er vell uke 6/7 som er mest kritiske ukene, men hjerteoppstart og sånt.
Er nok en frisk og rask baby i morgen skal du se;)

ce79cbc5b61eb633504523f40c776d5c
I dag har vi fått se verdens vakreste lille elskling, og hørt verdens vakreste hjertelyd ❤ Alt stod bra til, og jeg ble flytta fra 11+6 til 12+1 :D Har delvis foranliggende livmor, så håper den trekker seg bakover! Jeg er så forelska i lille babyen min ❤

Så hærlig! ❤️ Er fantastisk å se den lille, var for er par uker selv, er magisk å se! :)

Åå, så kjekt å se! Gleder (og gruer) meg til jeg skal på ul på fredag! Alt MÅ være bra, vet ikke kossen jeg skal takle det hvis ikke :p

Så hærlig! ❤️ Er fantastisk å se den lille, var for er par uker selv, er magisk å se! :)
Ja, er helt fantastisk! ❤ Litt dumt baby sov, så vi ikke så noen bevegelse. Men fikk høre hjertet, så da er jeg fornøyd :D

Åå, så kjekt å se! Gleder (og gruer) meg til jeg skal på ul på fredag! Alt MÅ være bra, vet ikke kossen jeg skal takle det hvis ikke :p
Det går nok helt fint :) ❤ Hvor langt er du? :)

Back
Topp