Babywish89
Glad i forumet
Og jeg gruer meg sånn Så redd for at vi må igjennom enda en MA, eller at noen er galt med baby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på ul 8+1, og da var alt kjempebra Hjertet slo sterke slag, og baby lå 1cm over vekstkurven Er 11+6 i mårra, så håper på en frisk og levende baby i mårra ❤Det går nok bra skal du se hvor lenge er det siden du hadde ul sist? Jeg hadde ul for 4 uker siden, og skal på neste på fredag. Da er jeg 11+6! Krysser alle fingre og tær for at vi begge får se en sprellende liten sak der inne, som er frisk og fin!
Var på ul 8+1, og da var alt kjempebra Hjertet slo sterke slag, og baby lå 1cm over vekstkurven Er 11+6 i mårra, så håper på en frisk og levende baby i mårra ❤
Jada, er jo det! Men fortsatt bekymret for det. Ja, jeg håper det ❤Det er jo kjempelovende! Er vell uke 6/7 som er mest kritiske ukene, men hjerteoppstart og sånt.
Er nok en frisk og rask baby i morgen skal du se
Tusen takk Lykke til til deg ogsåLykke til! Jeg skal på tirsdag
Ja, er helt fantastisk! ❤ Litt dumt baby sov, så vi ikke så noen bevegelse. Men fikk høre hjertet, så da er jeg fornøyd ❤Så hærlig! Er fantastisk å se den lille, var for er par uker selv, er magisk å se!
Det går nok helt fint ❤ Hvor langt er du?Åå, så kjekt å se! Gleder (og gruer) meg til jeg skal på ul på fredag! Alt MÅ være bra, vet ikke kossen jeg skal takle det hvis ikke