Siste trimester

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg innså noe grusomt i går; Vi er inne i 6. Måned!!! SISTE trimester.

Buu! Nå koser jeg meg slik med spark og hikk, og pusler rundt i mitt eget tempo. Er blitt vant til å være gravid og ELSKER komplimentene.
Og så er vi kommet på oppløpssida.

Tredje og siste trimester er ikke før uke 29..så her har i allefall jeg enda 4uker igjen før jeg kommer så langt :)

Siste trimester er fra uke 28, så jeg har enda 5 uker igjen :p

Har lest både uke 28 og 29...virker som om det er forskjellig fra sted til sted hvor de regner 3.trimester starter...

Har lest både uke 28 og 29...virker som om det er forskjellig fra sted til sted hvor de regner 3.trimester starter...

I følge Wikipedia og andre nettsider jeg får opp når jeg søker, er det fra uke 28 :)

• 1. trimester:
    • 1.-4. uke = 1. mnd
    • 5.-9. uke = 2. mnd
    • 10.-13. uke = 3. mnd
  • 2. trimester:
    • 14.-18. uke = 4. mnd
    • 19.-22. uke = 5. mnd
    • 23.-27. uke = 6. mnd
  • 3. trimester:
    • 28.-31. uke = 7. mnd
    • 32.-36. uke = 8. mnd
    • 37.-40. uke = 9. mnd

Ok, jeg tenker 6. måned da, og at det var i siste trimester, men men. Grusomt uansett! Trodde liksom jeg kunne skryte på meg 5. måned enda, men neida :(

Er nokk ikke der helt enda nei.. :(

Er akkurat inni i 6 mnd jeg da så ja et stykke igjen og takk og lov for det hehehe

Tror at dersom en ser på appene så ligger de en uke foran. Der står det uke 26, mens jeg er i uke 25.. Så reknet du selv likt som jordmor er det uke 28, men som app er det uke 29..

Tror at dersom en ser på appene så ligger de en uke foran. Der står det uke 26, mens jeg er i uke 25.. Så reknet du selv likt som jordmor er det uke 28, men som app er det uke 29..

Men hvis du er 25+noe så er du FERDIG med 25 uker og er INN i uke 26 hvis du skjønner :) Du har tilbakelagt 25 uker og er inn i uke 26 :)

Back
Topp