Siste time hos jm

Tiika

Blir kjent med forumet
Imorgen er min forhåpentligvis siste kontroll hos jm da jeg har termin onsdag 05.02. Men hva skjer på siste kontroll egentlig? Er det som vanlig time? Skal hun sjekke "ståa" der nede, sjekke om jeg har åpning? Slimproppen gikk igår men ellers ingen tegn. Fikk 3 dager før termin sist så har ikke hatt den siste kontrollen før.
 
Imorgen er min forhåpentligvis siste kontroll hos jm da jeg har termin onsdag 05.02. Men hva skjer på siste kontroll egentlig? Er det som vanlig time? Skal hun sjekke "ståa" der nede, sjekke om jeg har åpning? Slimproppen gikk igår men ellers ingen tegn. Fikk 3 dager før termin sist så har ikke hatt den siste kontrollen før.
Tror den siste timen er ganske lik de siste, men de setter vel opp time til overtidskontroll på sykehuset?

jeg har hatt begge mine siste timer hos jm på termindato, men født to dager før begge ganger så faktisk usikker.

har termin til søndag men skal til jm i dag, så får se hvordan det blir.

Satse på det blir vår siste time for begge to:)
 
Hadde min (forhåpentligvis) siste time i dag. Gjorde ikke noe «nytt». Satt opp time neste uke tre dager etter termin, også er det jo evt å ta kontakt med føden ang overtid etter det.
 
Hun sjekket livmorhalsen på meg forrige time (nest siste i uke 38), men det var kun fordi jeg spurte. Kommer til å be om det samme i uke 40, for jeg er så nysgjerrig!
 
Skal ha forhåpentligvis siste time hos jm I morgen. Blir extra extra fulgt opp grunnet stoffskifte og alder med timer både her og de!
 
Back
Topp