Siste sv.skapskontroll unnagjort!

GromegaResær'n

Flørter med forumet
I dag har jeg vært på sykehuset for sjekk, og nå hadde han lagt seg helt ned og klar for fødsel! Så nå krysser jeg fingra for at det skjer noe her snart også!:) fortsatt noen få dager til termin, men de mente at jeg ikke kom til å gå mye over, så nå håper jeg de har rett:P
Gleder meg til å hilse på han lille, for ikke å snakke om å bli kvitt alle dissa fæle plagene:P
Litt misunnelig på alle som har født her alt, men alt til sin tid.. Vi må jo vente alle sammen..:)
Ønsker alle en fortsatt fin sommer :D

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Så bra at han er klar :) Plutselig kommer han ;)

God sommer til deg også :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg har også vært på kontroll i dag :) blir overtidskontroll på sykehuset den 31. om jeg ikke har født til da. Håper ting kommer i gang av seg selv! :)

Jeg har også vært på kontroll i dag :) blir overtidskontroll på sykehuset den 31. om jeg ikke har født til da. Håper ting kommer i gang av seg selv! :)
Her ville di ikke sette meg opp på ny time engang.. Fikk bare beskjed om at "vi sees til fødsel":O så her hadde de trua på at det kunne gå fort:) jeg håper bare det er riktig! Ikke veldig gira på å gå over nå:P har elefantbein, så jeg klarer nesten ikke å gå om dagen:/

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Back
Topp