Siste sprell?

Min klapper, røyser seg inn til bord stoler, senga, lekegrinda osv.. å krabber som en vind. Sprell er det akkurat ikke men artig likevell med alt nytt di lærer seg:)..
 
Knust telysholdere! -.-
Ellers så roter hun i alle skuffer og skap hvis vi har dem åpen, hun er lynrask så mens jeg lager mat og skal ha noe i skuffen/skapet så er hun der på sekundet. Hun har også begynt å klatre og reise seg, og som nevnt tidligere, ting/pynt som er på bordet kastes på gulvet! :eek:
Her en dag vi var nede og jeg skulle henge klær, hun satt å lekte i gangen så hører jeg plutselig klatre lyder, jeg styrter ut av vaskerommet og ser at der fær frøkna opp trappa! Hadde hjerte i halsen, men måtte snike meg innpå så hun ikke blir ivrig og mister grepet.. Føler på meg at det blir fart i den jenta ja.. En som må voktes HELE tiden..
Hun finner på så mye rart den jenta at det tar hele kvelden for meg å skrive! :p
 
Her flirer han og krabber i full fart bort til vannskåla til bikkja for å plaske med vannet! Kjempekult! :D Om å gjøre å rekke det før vi når han igjen! Kan ikke annet enn å flire av han...:rolleyes:
 
Satt/sto oppi handlevogna sist vi var på butikken :p å lo ;) Hihi må voktes han her ja ;) ja, å så slår han på radioen, å vrenger opp lyden, å gråter fordi lyden er så høy ; P søt!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så artig :) min er ikke så mobil for egen motor, men vil gjerne stå og gå! Raser avgårde med gåvogn med side-support av meg ;) han går ikke alene. Ellers - blåse bobler av spytt og vinke til de han ser. Blir spesielt glad av geite-bilder i ei bok ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har mini reist seg opp etter en velta kasse og gått halveis bøyd over kassa mens han skjøv den foran seg

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp