siste sprøyta satt!!!

babytutta

Forumet er livet
[:D][:D][:D]juuuuuhu[:D][:D][:D]

eller nesten da..hehe[:)]
skal sette el sprøyta i morgen kl 23. og siste spraydag i morgen...jippijaja[:D]

kan noen fortelle med ALT om denne sprøyta[:D]
har en slik ferdigblanda ovitrelle. tenkte ta den ut i kveld eller morgen tidlig så den ikke er så kald når den settes.

er ikke så mye hokus pokus med den sprøyta, hadde den selv, jeg tok den vel ut dagen føre eller noe,
begynte å gjøre den klar sånn fem minutter føre, så rett føre så tok jeg ut luften,så klemte meg i magen som jeg har gjort med puregon og stakk og trykte alt inn, no problemo.
lykke til

ååååååååååååå så deilig då snuppa[:D]

eg setter min siste i kveld, da med 3 stikk siden eg skal bruke rester[:)]men men,skal vel klare det også.

ååååååååååååååååååååå eg gleder meg sånn til vi blir ferdige no[:D]

Egentlig grei den, er jo fiks ferdig[:)] Tok vel ut luften til det kom ørlite væske på tuppen,
og satte den. Liiiiitt tjukkere spiss enn på pennen, men fort gjort[:D]
og sååååå deilig å være ferdig med både spray og sprøyter[;)]

jeg gleder meg sinnsykt nå til å bli ferdig.siste spraydag i morgen og da..juhu.
tror ikke det gjør noe å sette den el sprøyta, men ser forann meg DEN sprøyta da hehe[:D]
men jeg er ikke så pysete av meg.....i motsetning til VISSE andre (hehe tog du an vilsågjerne[:D]?)

baaaaaaare tulla.

ORIGINAL: babytutta

jeg gleder meg sinnsykt nå til å bli ferdig.siste spraydag i morgen og da..juhu.
tror ikke det gjør noe å sette den el sprøyta, men ser forann meg DEN sprøyta da hehe[:D]
men jeg er ikke så pysete av meg.....i motsetning til VISSE andre (hehe tog du an vilsågjerne[:D]?)

baaaaaaare tulla.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D] eg tog aaaaaaaaaaaaan

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: babytutta

baaaaaaare tulla.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D] eg tog aaaaaaaaaaaaan

flotters[:D]
hehe.
nå er det KUN litt over 2 uker til test på oss...tjohei

Back
Topp