Siste PP

mettel

Flørter med forumet
Jaja, om det ikke har klaffet denne gangen så har jeg bestemt meg for å vente litt med prøvinga, for det første vi jeg ha et barn i første del av året(må altså vente til mai med nye pp) og vi skal kjøpe nytt hus, og da passer det dårlig med å være gravid og det siste at arbkontrakten min går ut i jan-06 så jeg må få meg en ny jobb. Men kommer forsatt til å være her på babyverden da.

Håper det klaffer nå da[:D]

ja, den sitter NÅ vet du[;)] Snus til det alt babystøvet som svirrer her nå. For det er mye!! Jeg snuser for harde livet! [:D]

Hei Mettel [:D]

[:)]

Håper det har klaffet for deg denne gangen da Mettel
Ønsker deg ihvertfall lykke til videre [:)], har dere prøvd lenge da?

Klem fra rosenjenta

satser på st den sitter nå da mettel.....

Det hadde jo vært perfekt siden du sier at du skal vente en stund...ofte da det slår til merkelig nok!!

Lykke til!

M

Håper virkelig det er klaff for dere nå da...
-å BRA at du ikke forlater oss [;)]

Kathrine

Takk for gode svar[:D] Har nå 6 pp bak oss og kjenner jeg er lei[8|]

Der kom mensen[:@] og min tid som prøver er over.
Lykke til alle dere andre, kommer innom en gang iblant og oppdaterer meg på hva som skjer[:D]

Takk for det[:D] Skal ikke bruke prevansjon så en vet jo aldri[;)] men vet når jeg har el så jeg holder meg unna sex da[:D]

Ja det har jeg ei nydelig datter som bevis på. Hun ble unnfanget 1 mnd etter p-pille slutt[:D] Og vi var ikke prøvere den gangen, da tok vi det som det kom[:D]

Lykke til med alt mettel[:D]Jeg håper jeg hører fra deg igjen snart her inne[;)]

Åh,heldige dere var da! [:D] Kos dere med prinsessa deres! [:D] Hvem vet? Kanskje blir ho storesøster snart? [:D]

Back
Topp