siste ord, hjelp!

sogn78

Forumet er livet
VIP
Eg skal bestille bårebukett til ein klassekompis sin begravelse, han tok livet sitt. Skal ha med bånd der det står fra B-klassen og klasseforstandere, men har nokon forslag til noko fint som kan stå på det andre båndet?? Gjerne noko som er meir originalt enn kvil i fred[:)]

"Vi glemmer deg aldri, takk for alt"
"En siste hilsen"
"Takk for gode minner"
"Du er med i tankene våre"

Noe ala sånt??

Takk for den fine tiden vi fikk isammen

et lys er slukket paa jorden, men en stjerne tent paa himmlen

det skrev jeg paa min onkels baarebukett i fra meg

ORIGINAL: MalinDalin

det var flott skrevet...[:)]

ORIGINAL: MalinDalin

det var flott skrevet...[:)]

ORIGINAL: sogn78

Kva syns dykk om "ingen kjenner dagen før sola går ned"??? Blir det feil pga måten han gjekk vekk på? Er så redd for å støte nokon, at det skal blir feil.

Ja, det blir feil. Greit hvis det var en ulykke, men han tok livet sitt.. Da blir det feil.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: sogn78

Kva syns dykk om "ingen kjenner dagen før sola går ned"??? Blir det feil pga måten han gjekk vekk på? Er så redd for å støte nokon, at det skal blir feil.

Ja, det blir feil. Greit hvis det var en ulykke, men han tok livet sitt.. Da blir det feil.
[/quote
Ja, var det eg kanskje tenkte. Takk for svar, trur det blir berre Takk, og så navnet hans eg. Kort og greit[:)]

Jeg har jobbet i blomsterbutikk i mange år, og er veldig vanlig med " en siste hilsen", men det som jeg syntes er veldig fint og enkelt er "takk for den du var". [:)]

Back
Topp