Siste opptelling Termingruppekrigen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
1. Juni 2012
2. April 2013
3. Juni 2013
4. Mai 2013
5. Januar 2013
6. Mars 2013
7. Februar 2013

Føler jeg har gjort halve jobben i både januargruppa og februargruppa ;) Men det var tydelig både i går og i dag at januar kom til å stille sterkere enn februar ;)

Klart vi ikke gjør, jeg og du er jo i ferd med å vinne hele krigen alene;) Begynner å lure på om du har en skjult agenda her, for det begynner å bli en stund siden jeg hadde tid til å skrive i januargruppen ettersom jeg må svare deg hele tiden ;) hahaha:)

Hmmm, må sette meg inn i dette jeg.. HAr ikke sett at det er noen krig før nå :-/

Jeg tok forumfri for å se film i går. :p
Dere har vært flinke, da. :)

Hahaha.. Gikk plutselig opp for meg at denne tråden ble startet 30. oktober, så det er den forrige krigen og ikke den som pågår nå;) Hørte rykter om at det kommer ikke resultatstatus på denne krigen før mandag eller tirsdag, så det er bare å smøre seg med tålmodighet;)

Da er det bare å henge i, da! Virker som om alle er borte i dag, så jeg sitter her og snakker med meg selv, jeg. ;)

åååå så kjipt, la ikke merke til det før du skrev det!! Er så spent på hvordan vi ligger an jeg da.. Ja ja, vi får smøre oss med tålmodighet og fortsette krigen!! ;)

Jeg tipper vi ligger sist, jeg. :p Har sett på effektiviteten til enkelte andre grupper, og de passerer 500 med glans etter bare få timer.. :/

Back
Topp