Siste nytt

Latterfrosken

Forumet er livet
Fra Alenemor_19: FIkk mld fra henne i går kveld, der hun skrev at hvis magen ikke ble bedre så skulle de ta keisersnitt i dag. Venter på mer beskjed fra henne. Men krysser fingre og tær for at det går bra... Klem

Krysser det jeg har!!!

hva er galy med henne???

hei. har faktisk tenkt på henne. syntes synd i henne. han der som er far til barenet virker jo helt skrudd.[:@]

Ønsker alenemor lykke til .........

signerer den hege23....håper det ordner seg[:)]

Hun har visst hatt symptomer på svangerskapsforgiftning. Også har ikke jenta hennes lagt på seg som hun skulle. Tar ikke til seg næring. Så hun ble lagt inn. Og venter på å bli mamma...lenge før tiden.

stakkar men hvor langt er hun på vei??? bedre at den blir tatt ut før en at den ikke kommer ut levende !!

sender en hilsen til henne, ønsker hun lykke til og at alt må gå bra

Tror hun var i uke 32? Hvis jeg ikke tar helt feil.

Nei.. hun er i uke 33. Sorry liten glipp.

da er det jo ikke helt krise de har jo stort sett lite med poblemer da... men får håpe de kan vente litt til så den blir litt eldre da!! hils henne masse og si tvi tvi...

Det skal jeg gjøre... hører vel fra henne i kveld hvis det ikke har skjedd noe.

Ønsk henne lykke til!
håper alt går bra med både henne og bebisen[:)]

Skal hilse fra alle jeg. Da blir hun sikkert kjempeglad. Og kommer seg kanskje fortere på beina. Koselig at dere tenker på henne...

Alle gode ønsker fra oss også[:)]
Håper mor og barn kommer friske ut igjen fra sykehuset snart[:)]

*klem*

Sender gode ønsker til Alenemor19 jeg også!!

Håper alt går bra og at både mor og barn snart er friske og raske og hjemme hos seg selv!

M

Uffada...du får hilse fra hele forumet da [:D]

Ønske henne masse lykke til [;)]

Sender henne og babyen mine beste lykkeønsker!!!!

Back
Topp