Siste November dag!!!!!!!!!

Ajja

Gift med forumet
Ja tenk jente nu e November over!!!!!! Jajaja når denna dagen e over da!!!
Kor rart!!!!
Veldig rart å tenke på kor eg va i fjor på denna tia.... hehe...
Da va det bærre 2mnd sia eg hadde kjøpt huset her....
Levde singel livet før fullt...
Hadde nettopp tatt eksamen som massasjeterapeut..

Å her sett eg nu......:
Me samboer og baby...... Forlova og kjøpt nytt hus som vi ska realisere drømmen vårres i!!!!!
Så rart alt e... Kor fort ting kan forandre seg!!!!!

Idag ska vi i Banken å ordne me nåkka forsikringe.. Så ska vi skrive under låne papiran.... Men egentlig når dettan e solgt så har vi egentli ikkje lån på det andre... Eg har en del egenkap!!!! tjihi...

Så ska vi rydde og vaske og fixe det orntlig kult tel han fotografen kjem!!

Plana før dagen da jenter???????

ja skal si dagene flyr[&:]. synes ukene blir borte i en fei...
Jeg skal henge opp julestjerner og julegardiner i dag, sånn at alt er klart til i morgen. Må
henge opp pakkene på kalenderen til Andrea sent i kveld, for hun tror det er  som gjør det[:D]. ellers så blir det vel å ta litt husarbeide og klesvask.

men nå først tror jeg at Mina og jeg skal slappe av litt[8D]

Dåkk e nu sååå nyskjerrig!!!!!!
Hahahahaha.. Bærre sunt det!!!
Vi va faktisk ikkje ilag da ho blei laga.... hehehe...
Bærre på tøving.... Eller det va første gang vi rota, hadde bærre møtt han tre gang tidligere... tjihii[:)]
Så da eg fortalte eg eg va gravid bynte han å være meir her og plutselig va vi bærre kjæresta...
Men må innrømme at eg va litt skeptisk i begynnelsen om han va ilag me meg kun pga at eg va gravid..
Men fant fort ut at det va han ikkje før han "glømte" av at eg va gravid.....
Så eg traff mainn i mett liv på et underligvis... tjihi..

Men det e inga tvil om at dettan e det rette...
Vi skulle egentlil gifte oss tel neste år, men har utsetta det et år pga huskjøpet...
Vil likosm ikkje bo heime hos foreldran mine når vi gifte oss... (ska bo der mens vi bygg om huset)!!!

Ajja- du må være nåtidens askepott :)
hiihi

Nåsitter jeg egentlig bare å venter på at mammaskal ringe. Hun skal passe knøttet litt i dag...så jeg får lest og skrevet på oppgaven.

Jeg er blitt søkk forkjøla og må nok lese hjemme! orker ikke gå ut av kosebuksa enda.
Heller ned på med te.

her pyntet jeg litt til adevent i går, skal ta resten nå. :D

Kan jeg spise honning når jeg ammer? skal ikke amme mer før i kveld..?

Ja året har flydd[:)]Å jeg håper det går litt saktere frem over for jeg stortrives hjemme med Amalie og vil være her[:@]

Jeg var flink til å vake vinduer og hang opp julegardiner og stjerne/stake i går så i dag skal jeg bare slappe av. Får aå å si aldri vært her innpå lengere så skal kose meg litt på dataten i dag[:)]

Ha en fin dag alle sammen

Akkurat ett år siden første dag i siste mens her og, har ikke sjett tante rød sia da. Hu treng itj å kom enno heller... [;)]

Formen e likar no - har ikke spydd mer etter går natt - så de va sikkert penicillin æ reagert på. Har ny kur no - å formen e stigende. Skurre fortsatt my i lungan, men ikke feber og mer energi enn dæm siste dagan. Men må vel ta de me ro nånn daga te...[8|]

Har satt på vaskemaskin nr.2 og rydda utav oppvaskmaskina.
Jonas har lagt sæ neppå litt - forhåpentlivis for en langdupp.
Æ sjer i gode og onde dager på tv3 å sitt på BV [8D]

ORIGINAL: Bymusa

Snart desember ja, skremmende hvor fort tiden går.

Jeg har nettopp vært hos legen, satt in spiral [:D], så nå kan vi endelig ha oss til på skikkelig vis igjen he he[8D][:D]

også fant jeg ut at jeg må nok vurdere om jeg skal starte på cellegift (nei er ikke kreft), men da må vi være 100% sikker på at vi ikke skal ha barn i nærmeste fremtid, så den må jeg nok tenke litt på ja[&:]

Ellers så skal jeg på jobb i natt, så når mannen kommer hjem skal jeg rett i seng og sove til idol begynner[:D]

Kan eg spørre koffer du ska gå på cellegift???

ByMusa... har du begynt å jobbe alt..?
hvordan er det a?

Back
Topp