Siste natt på barsel :)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Da va det den siste natta på barsel å det føles rart ut men skal bli godt å dra hjem og selv om man føler seg ikke helt klar men det blir jeg nok :)
Er så rart å spennende å tenke at vi drar hjem med våres lille jenta seinere idag hihi♥

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

God reise hjem i morgen. Håper du nyter barseltiden hjemme :)

God reise hjem i morgen. Håper du nyter barseltiden hjemme :)

Takk :) det skal jeg nok gjøre har en utrolig liten turbounge hihi er våken mye løpet av dagen pluss natta men ho er så shønn:)

Forhåpentligvis siste natta her og! Sååå klar for å dra hjem! Nyt tiden hjemme :)

Da fikk man en litt kjip nyhet da. Må sove en til natt på sykehuset siden dem er usikker på om tøtta spiser nok eller suger riktig så hun får nok melk. Huff føler meg litt lei meg hvis hun ikke får nok melk. Å melk har jeg begynt å få mye av syns jeg er sprengt ofte. Nei får tenke positivt bedre å være en til natt å se at alt står bra til med den lille :)

Nyyyt tiden på barsel, når du kommer hjem må du jo ordne alt selv. Skjønner at det er kjedelig å måtte være lenger når du trodde du kunne hjem, men du får se det fra den lyse siden, ett døgn til hvor du ikke trenger å lage mat, vaske klær, tenke på rengjøring eller noe annet mann må når mann er hjemme :-) Masse lykke til med amming og alt annet som følger med :-)

Nyyyt tiden på barsel, når du kommer hjem må du jo ordne alt selv. Skjønner at det er kjedelig å måtte være lenger når du trodde du kunne hjem, men du får se det fra den lyse siden, ett døgn til hvor du ikke trenger å lage mat, vaske klær, tenke på rengjøring eller noe annet mann må når mann er hjemme :-) Masse lykke til med amming og alt annet som følger med :-)

Tusen takk håper ho får mye mat i seg så ho blir fornøyd pia :) ja du har vell nok rett i den:) huff men er litt nervøs for at dem sier det samme imorgen men jeg vet jo at det er det beste for oss begge å bli på sykehuset når jordmødrene vil det.

Prøv å ikke tenk på det, for da blir kroppen din stresset, å det er lite nyttig for noen av dere. Velg heller å se på hver dag dere er der som en bonus dag med masse tid til bare kos :-) Så ordner kroppen din og prinsessen med resten av seg selv :-)

Prøv å ikke tenk på det, for da blir kroppen din stresset, å det er lite nyttig for noen av dere. Velg heller å se på hver dag dere er der som en bonus dag med masse tid til bare kos :-) Så ordner kroppen din og prinsessen med resten av seg selv :-)

Takk for oppmuntringen føles bedre nu :)

Back
Topp