siste mulighet!

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Idag er siste mulighet til å føde i april og få en aprilbaby.. noen som tror/føler at det kommer til og skje noe idag? oogå om bare 1 dag går vi inn i ''vår'' måned og mai kommer endelig !! månden vi så lenge har ventet på..... nå nærmer det seg virkelig og jeg regner med det blir mange fødseler her de neste dagene / ukene ;) lykke til med siste innspurt alle fantastiske kvinner :D

Her blir det nok ikke april baby:). Greit å vente til mai:). Lykke til alle sammen:)

hehe, her blir det nok også en mai baby ja , men er jo det jeg også ville ha, så fra imorgen av kan han jo bare komme , men jeg har god tid , er mange dager i mai.. :p ;) men begynner jo og nærme seg uansett, 38 uker imorgen ! =)

Blir nok mai-baby ja, men hjertelig velkommen nå! :D (37+5 i dag).

Termin 25, så håper på mai, men kan jo bikke over til juni og her.. Hjelpes, det er like uvirkelig hver gang jeg tenker på det!!!

Tenker det blir mai baby her ;) Vil ikke at hun skal komme i dag da formen er veldig dårlig akkurat i dag :depressed: men i Mai kommer hun jo! Har termin 13 men blir satt igang eller KS hvis ikke hun er her naturlig innen neste mandag :happy: Masse lykke til alle Mai-damer :Heartpink

Tenker det blir mai baby her ;) Vil ikke at hun skal komme i dag da formen er veldig dårlig akkurat i dag :depressed: men i Mai kommer hun jo! Har termin 13 men blir satt igang eller KS hvis ikke hun er her naturlig innen neste mandag :happy: Masse lykke til alle Mai-damer :Heartpink
Jeg også er dårlig i formen var oppe og spydde inatt og har omtrent ikke sovet så håper det drøyer litt, ikke noe tegn på noee heller utenom det vanelige så tror nok det er stille og rolig her enn så lenge :P men da har ihvertfall du en dato og telle ned mot , masse lykke til :D

Blir nok mai-baby på meg også ;) Har termin 11. mai, men håper hun kommer litt før eller akkurat til termin.
Kroppen er så sliten nå at jeg holder på å krepere, så satser på at noe skjer snart :confused:

Jeg også er dårlig i formen var oppe og spydde inatt og har omtrent ikke sovet så håper det drøyer litt, ikke noe tegn på noee heller utenom det vanelige så tror nok det er stille og rolig her enn så lenge :p men da har ihvertfall du en dato og telle ned mot , masse lykke til :D

Høres akkurat ut som mitt siste døgn ja. Tenkte kanskje kvalmen og slikt var starten på noe, men helt stille her enda :p ja det er litt godt å føle at jeg ser "enden på det" :) er sliten nå :)

Blir nok ikke noen aprilbaby nei, selv om jeg føler det er rett før det braker løs. Masse vonde kynnere, murring etc, men ingenting fast.

Blir nok mai her også :)
Har termin om en uke, men hun er veldig velkommen nå... Tredjemann, og hun har allerede lurt oss i et par uker! Jordmor sier det er typisk tredjemann, at det starter og stopper mange ganger før det virkelig er igang... Juhu, moro det! :)

Blir nok mai-baby her og, og det gjør meg absolutt ingenting :) Termin om 19 dager, og er enn så lenge ganske så tålmodig og kan gjerne gå noen uker til :) Har jo litt tegn her og der, men blir sprø om jeg skal begynne å tenke at det kanskje er igang allerede, siden det er type tegn man kan gå med i ukesvis :P

Høres akkurat ut som mitt siste døgn ja. Tenkte kanskje kvalmen og slikt var starten på noe, men helt stille her enda :p ja det er litt godt å føle at jeg ser "enden på det" :) er sliten nå :)
ja trodde jeg også at det kanskje var,spesielt siden jeg fikk diare også.. meeeen så snakket jeg med min søster jeg ofte er med og hun hadde også spydd så var nok noe annet enn fødselstarter =P ja deilig at det nærmer seg slutten og et nytt kapittel kan starte. fordiom jeg liker og gå gravid er slutten veldig hardt, spesielt når man har fler trollunger og ta seg av fra før av også :p

Belager meg på junibaby jeg med termin 31/5 :p

Back
Topp