Siste mens ?

Mams23

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Når hadde dere siste mens og hvilken termindato har dere foreløpig ? :)

Har to forskjellige apper som sier to forskjellige ting + legen som sa en annen dato igjen . :)

Siste mens startet 5. Juni og har termindato 12, 14 eller 15. Mars [emoji23] Appene sier forskjellig, og jeg har ikke vært hos legen enda [emoji4] Men foreløpig går jeg ut i fra 14.

Hadde mens 6/6, men kan ikke regne utifra det da jeg har prøverør. Hadde fryseforsøk så det var styrt syklus. Menstermin ville vært 16 mars, men ventet litt lenger med å sette inn eggene så derfor må jeg regne fra unnfangelse og da blir det 21 mars :) men termin er vel sånn eller lrs 40 uker og 2 dager etter første dagen i sist mens?

Siste mens startet 22.mai. Ligger rundt starten på mars. 1.-2.mars :)

Siste mens 4.juni, terminen spriker veldig i ulike kalkulatorer/apper, og har valgt den siste av datoene, 16.mars. Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser, så har prøvd å bruke eggløsnigen til å anta hvor lang syklusen sannsynligvis ville blitt.

Jeg hadde siste mens 26. Mars, har fått alt fra 3.-8. Mars som termin, men har fått 5. Flest steder, så endte på det. Men skal på tidlig ultralyd 1.8. Så regner med å få en dato da

Jeg kan ikke bruke siste mens som utgangspunkt fordi jeg fikk el på dag 22 eller noe. Det klarer ikke appene å forstå (eller så er det jeg som ikke klarer å gjøre de riktige innstillingene). Har derfor gått ut i fra en antatt dato for unnfangelse ifm positiv el-test.

Jeg hadde siste mens 26. Mars, har fått alt fra 3.-8. Mars som termin, men har fått 5. Flest steder, så endte på det. Men skal på tidlig ultralyd 1.8. Så regner med å få en dato da
Skulle selvfølgelig stå 26.mai :hilarious:

Er forøvrig helt sikker på når denne babyen ble unnfanget, så veldig sikker på at termin 5.mars er ganske riktig.

Hadde siste mens 9 juni og har for det meste fått 19 mars, men har også fått 16.
Blir spennende og se hva dato det blir til slutt :)

Hadde siste mens 29. Mars meiner eg, og med 26 dager syklus så greier ingen av kalkulatorene eller appane å bli einige om termindato. Har fått alt frå 3.-8. Mars, men flest på 5 mars, så går ut frå den enn så lenge.

Haddr siste mens ca.31 mai eller 1.juni. Litt usikker på når jeg skal regne fra da det var bittelitt spotting på papiret den 31. Og så har syklusen min vært noe rar de siste mnd. Har vanligvis 31-dagers sykluser, men de siste to har vært på 33-34 dager. Men regner jeg fra siste mensdag 1.juni og 40 + 2 frem, så havner jeg på 10 mars. Men med begge mine 2 andre barn har jeg blitt satt i gang 2 uker før termin pga diabetes. Så her kan det oxo bli februarbarn :happy:

Har ikke hatt mens siden forrige graviditet (feb-17), så her aner jeg ikke egentlig [emoji23]Men har tatt sikte på at jeg kjenner dato for unnfangelse og regner ut fra den [emoji16]

Siste mens var 1. juni. Har hatt 26-27 dagers sykluser. Termin er 9-10 mars [emoji169] Hadde SA i februar, så krysser alt for at det går bra denne gangen [emoji4]

Siste mens var 12.juni - har ca 30 dagers syklus. Har termin 24 mars i følge babyverdens terminkalkulator[emoji4]

22 Mai. El test pos og neg 4 juni. Termin 28 Feb.

17. mai, termin er 4. Har tempet og har derfor oversikt over at EL var veldig sein denne mnd..

Back
Topp