siste måneden igjen

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Endelig er vi her, siste mnd igjen.. De siste ukene kan være lange, men også de beste på en måte. Er jo de mest spennende ukene i hele svangerskapet! Fryder meg jeg!!! Flere som kjenner iling i kroppen av fryd eller er dere helst trette og utmattet nå mot slutten?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har igjen 10 dager til termin, og er rimelig gåen nå om dagen kjenner jeg :p gleder meg til baby kommer :)

Å så deilig å være såå nær!!! Lykke til!

9 dager igjen til termin. Er i tipp topp-form og merker ingenting til noe. :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

7 dager til termin. Hatt migrene i går og idag. Konstant. Sliten pga det. Fått medisiner idag, men hjelper lite.. Bortsett fra det er formen ganske bra egentlig. Men er helt greit om babyen velger å komme snart;) prøver å innstille meg på overtid! Lettere sagt enn gjort;)

Jeg ble innlagt på sykehuset i går, pga dårlige verdier, uttørking og vekttap. Så tenker den siste mnd blir uendelig:(

Jeg ble innlagt på sykehuset i går, pga dårlige verdier, uttørking og vekttap. Så tenker den siste mnd blir uendelig:(

Åå, så synd å høre. Håper du blir godt tatt vare på og at siste innspurt går fort likevel. God bedring.

Usj! Ikke bra. Så utrolig slitsomt. Hva er det som gir deg dårlig verdier? Er det kvalme mm? Du må ikke svare så klart, håper du slipper å ligge lenge, ser du har barn fra før. Ekstra slitsomt å være borte hjemmefra da.

26 dager til termin her.. Skulle ønske det var 2 dager :-P veldig lei av å være sengeilggende pga bekkenet nå altså.. skal bli godt å kunne gå litt turer og kose seg igjen :-)

Har akkurat to uker igjen i dag. Har ikke vært så gravid før, for forrige gang fødde jeg akkurat på dette tidspunktet. Så det blir spennende å se når denne luringen har tenkt å komme.

Formen er fortsatt på topp her. Skal på føden i morgen og være på "fødestedet" hele helga (2 timer herfra), så det hadde vært betryggende om noe begynte å skje når vi er så nærme sykehuset. Det er den største bekymringen jeg har, å ikke nå frem i tide.

Usj! Ikke bra. Så utrolig slitsomt. Hva er det som gir deg dårlig verdier? Er det kvalme mm? Du må ikke svare så klart, håper du slipper å ligge lenge, ser du har barn fra før. Ekstra slitsomt å være borte hjemmefra da.
Ja, kvalmen og oppkastet. Cellene i kroppen får ikke næring, og lillegutt må tære på mine reservelager:/
Og den siste tiden skulle jeg gjerne ha vært sammen med vesla min. Egentid med bare henne.

20 dager til termin i dag og er i storform! Litt vondt å komme ned på gulvet, ikke så mange gode stillinger å sove i og lite kjærestekos. Ikke så aktiv lenger så er god og tung :p Men pr i dag kan han godt være der lenger :)

Ja, kvalmen og oppkastet. Cellene i kroppen får ikke næring, og lillegutt må tære på mine reservelager:/
Og den siste tiden skulle jeg gjerne ha vært sammen med vesla min. Egentid med bare henne.

Lite som hjelper da... Jeg var innlagt bare et døgn, helt forferdelig syns jeg selv. Bursdag til ungene og greier.. Ble skikkelig deppa, og det ble jo bare med det døgnet. Kan ikke forestille meg hvordan du har det.

Håper du klarere slappe av, får intravenøst, ser filmer og unner deg selv denne alenetiden... Også håper jeg du kranbil satt i gang litt før tiden, så det ikke drøyer så altfor lenge.

Uffda! Så kjedelig!! Håper du snart går i fødsel da, og blir ferdig med det ..;-)

Lite som hjelper da... Jeg var innlagt bare et døgn, helt forferdelig syns jeg selv. Bursdag til ungene og greier.. Ble skikkelig deppa, og det ble jo bare med det døgnet. Kan ikke forestille meg hvordan du har det.

Håper du klarere slappe av, får intravenøst, ser filmer og unner deg selv denne alenetiden... Også håper jeg du kranbil satt i gang litt før tiden, så det ikke drøyer så altfor lenge.
Det er grusomt å ligge slik. Dette er min femte innleggelse, den ene gamgen var jeg innlagt i 11 dager, da gikk det på psyken løs!

Nei nei, du skulle jo slippe sånt nå! Og du skulle i allefall følt deg godt ivaretatt!! Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Tenker på deg og håper du kommer deg hjem til vesla di fort <3

Endelig er vi her, siste mnd igjen.. De siste ukene kan være lange, men også de beste på en måte. Er jo de mest spennende ukene i hele svangerskapet! Fryder meg jeg!!! Flere som kjenner iling i kroppen av fryd eller er dere helst trette og utmattet nå mot slutten?

Jeg er bare så sliten og utmattet. Under to uker til termin. Det eneste jeg drømmer om er å få en natts god søv også vil jeg ha henne ut og i armene mine så fort som mulig.

Her er det 13 dager til termin, føler meg stor og tung, og verker mye i kroppen. Så jo før jo bedre er min tankegang....men snuppa kommer når hun vil, ikke når mammaen vil....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp