Siste leieboer

Shit, den stigende var skummel:sorry::oops: Greit å sende lillemor opp istedenfor❤️ Håper det blir ordnings❤️
Derfor jeg har kviet litt for å ordne :bag: men når @Trinity85 hadde kommet så langt i forberedelsene, og ligger 9 uker bak meg, så måtte jeg kanskje bare få ordnet nå :bag::smiley-ashamed004

Derfor jeg har kviet litt for å ordne :bag: men når @Trinity85 hadde kommet så langt i forberedelsene, og ligger 9 uker bak meg, så måtte jeg kanskje bare få ordnet nå :bag::smiley-ashamed004

Skjønner det, snupp, men har jo ikke vært lett med alle små hjemme, sykdom+++❤️ Forstår godt du ikke har ville gå opp på den, og håper nå lillemor klarer å finne det du trenger til lillebror:dummy:

Gravid 27+0 :Heartblue

..og i 3.trimester!
Det er helt utrolig hvordan dagene går når formen er så fin.
Bekkenet er så som så, andpusten av absolutt alt, våkner mye om nettene, noe halsbrann, og har kjent bittelitt på kvalme siden helgen. Dette alt i alt er småtteri for å være meg. Så jeg er ganske fornøyd med formen uansett for øyeblikket.

Noe ekstra emosjonell om dagene, sikkert fordi det begynner å bli litt tungt med magen. Kjedelig å føle man ikke får ting helt til. Jeg er spent på den siste tiden her hjemme med lille store gullet mitt før baby kommer. Han er blitt selvstendig på alt egentlig. Ferdig med bleie, kler av og på seg selv, hjelper til med alt. Han lærer seg også bokstaver, maler og tegner mye, og er mye og klatrer og leker ute. En utrolig fin og god gutt jeg har!

Av forberedelser så er sengen vasket, dyner og nattposer er klare, bagdel til vogne er ordnet klar. Garderoben er klar også. Mangler kun et par ting fra butikken, så er alt i orden. Tenkte pakke fødebagen neste mnd, samt skrive fødebrevet.

Plutselig så er termindato nærstående, da er det godt å ha fått unna alt.
Jo, skal også bake litt horn og lage noen middager og fryse ned. Men det må vente hvertfall en mnd enda.

Back
Topp