Siste leieboer

Syklusdag 8.

Syns tiden går fort avgårde. Det våres skikkelig ute om dagen. Det er så utrolig deilig!
Har bestilt eggløsningstester pluss graviditetstester. Prøver meg på litt testing etter el, så får jeg riktig nedtelling mot ikm.

Er veldig spent på om jeg blir gravid og hvordan svangerskapet går denne gang. Har egentlig lyst til å bare få en baby her, og slippe alt styret. Sist var jeg ekstremt kvalm mesteparten av graviditeten. Om jeg tenker for mye på akkurat det, så mister jeg egentlig helt lysten på å bli gravid. Er det lov å håpe på at det ikke blir like ille neste gang?
Helt innafor å håpe å ikke bli like kvalm neste gang! De sier graviditeter er ulike for hver gang, så det er lov å håpe :happy: For min del håper jeg å slippe unna bekkenløsning neste gang :hilarious: Fikk det allerede i uke 19 forrige gang..

Jeg trodde ikke jeg skulle overleve, jeg var på nippet til å ta en abort, hele min livskvalitet var totalt borte , med Xonvea å stemetil så klarte jeg å begrense oppkast til 5-6 gang om dag fra 12-15, å enda uka 13,14,15 så var d jævlig ! Men så når jeg nermer meg 17,18 uker så føles det bedre! Men tåler lite stress og lite søvn ! :arghh:Nå merker jeg kvalmen litt ila dagen men overkommelig så det er håp :Heartbigredmen har helt i kjelleren en bra stund ! God klem til deg, håper du får ett kjempefint svangerskap når den tid kommer :Heartbigred

Helt innafor å håpe å ikke bli like kvalm neste gang! De sier graviditeter er ulike for hver gang, så det er lov å håpe :happy: For min del håper jeg å slippe unna bekkenløsning neste gang :hilarious: Fikk det allerede i uke 19 forrige gang..
Det er det jeg klamrer meg litt fast i, at det er mulig det ikke blir like ille neste runde. Huff, det er lenge å gå med det. Bekkenløsning hadde jeg også, og har problemer fremdeles. Det kan være skikkelig hemmende.

Jeg trodde ikke jeg skulle overleve, jeg var på nippet til å ta en abort, hele min livskvalitet var totalt borte , med Xonvea å stemetil så klarte jeg å begrense oppkast til 5-6 gang om dag fra 12-15, å enda uka 13,14,15 så var d jævlig ! Men så når jeg nermer meg 17,18 uker så føles det bedre! Men tåler lite stress og lite søvn ! :arghh:Nå merker jeg kvalmen litt ila dagen men overkommelig så det er håp :Heartbigredmen har helt i kjelleren en bra stund ! God klem til deg, håper du får ett kjempefint svangerskap når den tid kommer :Heartbigred
Det er helt forferdelig som den kvalmen ødelegger både kropp og hodet. Så lenge man blir kvitt den verste kvalmen, så skal man klare noe. :Heartred Jeg tviler ikke på å spørre etter kvalmestillende kjapt. Det gjorde jeg sist. Lurt å starte tidlig om det er risiko for hyperemesis.

Det er helt forferdelig som den kvalmen ødelegger både kropp og hodet. Så lenge man blir kvitt den verste kvalmen, så skal man klare noe. :Heartred Jeg tviler ikke på å spørre etter kvalmestillende kjapt. Det gjorde jeg sist. Lurt å starte tidlig om det er risiko for hyperemesis.
Helt enig ! Jeg var helt på felgen, å så ingt positivt med dette, det var så ille at jeg bare ønsket det skulle bli borte ! Men heldigvis snudde det

Syklusdag 15.
Tok enda en el test igår kveld. Den ble lik som den forrige. Den jeg tok idag var mye sterkere. Test-streken er sterkere enn kontroll-streken! Regner med dette er toppen. Det vet jeg mer om imorgen. Er det slik at jeg regner meg selv i dpo land om 2 dager da? Jeg må lese meg litt opp :joyful: Er så lenge siden jeg har testet etter eggløsning, og har bare gjort det et par ganger.

Dagen etter positiv eggløsnings test får du eggløsning som regel. Jeg gjør i hvert fall det, så da er jeg 1 DPO dagen etter det :) Så du har positiv i dag, eggløsning i morgen 1 DPO på torsdag

Syklusdag 16.
Toppen var igår. Idag er strimmelen svakere. Sammen med el-smerter som var ganske vonde nå isted, så påstår jeg at el er idag. Aksjer ble lagt hele helgen og igår. Vi har gjort vårt beste :hilarious: Nå gjenstår det litt mer enn en uke før det blir testing. Kjenner jeg meg selv rett så blir det en første test på torsdag neste uke.

1 dpo.

Da er det endelig dpo dager!
Og nedtelling til første test. Starter dagen med hodepine og skikkelig tretthet. Føler meg på mitt aller beste mellom mensen og eggløsning. Så går det bare nedover frem mot neste syklus. Utrolig hvordan kroppen fungerer.

3 dpo:

Da var det helg, og dagene synes jeg går fort som vanlig. Jeg er hjemmeværende, så dagene fylles med masse forskjellig. Husarbeid, handling og mye kos og lek med minstemann. Aldri et kjedelig øyeblikk hos oss :Heartred

Symptomer før ikm:
-en slags holdfølelse venstre eggstokk
-svake murringer nederst i magen
-glad

4 dpo:

Føler meg helt i toppform. Veldig glad og oppstemt. Noe som faktisk er uvanlig for meg i denne perioden av syklusen. Har en del stikk og hold nede i magen. Få dager til første test.

Symptomer før ikm:
- stølhet i magen
- svake murringer
- glad

6 dpo:

Må sikkert spise ordene mine om en stund, men følte kanskje det skjedde noe nedi der isted. Festesmerter? Fikk noen kraftige stikk, og så ble det en sånn dyp murring. Tenkte uansett å notere det, siden jeg synes det ble litt spennende!

Symptomer før ikm:

- plutselig stikk deretter murring
- trøtt
- glad

Jeg hadde sånn stikk, akkurat som en iling gjennom foten før d gikk over ! Får tili små vondt i bekkenet så slik merket jeg det før 10 dpo! Spennende og følge med deg :)

Jeg hadde sånn stikk, akkurat som en iling gjennom foten før d gikk over ! Får tili små vondt i bekkenet så slik merket jeg det før 10 dpo! Spennende og følge med deg :)
Artig! :) Mener å huske noe lignende i tidligere svangerskap. Så kan jo være det faktisk er noe. Kjekt at du følger litt med:happy: Håper det går greit med deg i svangerskapet. Hvor langt er du på vei nå?

Ja følger med på deg, er jo så koselig :) du nå går det kjempefint , hadde ordinær ultralyd i går, å det kommer en liten jente :) alt bra her , merker kvalmen innimellom men sjeldnere og sjeldnere, men er mye trøtt å sliten da! Nå er det mest bare kos, kjenner mye liv og masse bevegelse :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp