Siste legetime! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da var siste legetime over!
Legen går i ferie, så håper bare at jeg får oppfølging annet sted.
Min kommunale jordmor går også i ferie. Alle har jo ferie i juli. Forstår ikke hvorfor...? :p

Urinprøven min var helt fin nå! Hadde jo 4+ forrige gang, men den var bare forurenset.
Så nå var den helt fin igjen!
Jernlageret var også bra, så legen sa at jeg vil tåle fødselen godt. :-)

Blodtrykket fortsatt lavt, men det er jeg jo vant til, og helt ufarlig.

Også har jeg endelig klart å legge på meg! Jeg er så glad! :-)
Gått opp hele 2,1 kg siden sist! Jeg som alltid har gått opp enten noen hundre gram, eller gått ned.
Så nå er jeg fornøyd over matinnsatsen min! Vil vise jordmor at jeg virkelig vil amme, og da må jeg gå opp, så vekten ikke bare raser etter fødselen. Har ikke noe å tære på. Gått opp 7,5 kg totalt nå! :-)

Den lille ligger langt nede, og hodet kunne såvidt rikkes på. Stakkars, det må jo være rart for den lille at noe utenfra prøver å flytte på hodet!
Også har hun nå helt klart lagt seg med rumpen opp! Legen var ganske sikker på at det var setet hun kjente midt på. :-)

Fosterlyden var 128, og jevn med hva den har vært tidligere. Så det var også bra.
SF-målet så ut til å flate bittelitt ut nå, men hun ligger jo nå langt nede.

Legen sa også at kynnere kanskje hjalp med modning, men hun sjekket ikke noe, og det synes jeg er bare greit. Vil ha babyen der inne til den er klar av seg selv! :-)
Ellers ble jeg anbefalt å dra innover så fort kynnerene blir regelmessige og vonde, siden jeg hadde kort fødsel sist. Skulle ønske jeg også hadde gangavstand til sykehuset, men tar jo ca. 20 min. med bil + parkering, avhenging av trafikken.

Fikk en god klem, og et lykke til. Neste gang blir det 6 ukers kontroll. Rart å tenke på.

Spent på når du føder altså :) Kanskje vi treffes på føden til uka? Jeg begynner og bli litt utålmodig, men prøver og tenke at d fort kan gå et par uker til..

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

For en fin time du har hatt!
Kjekt når alt henger på stell - og kjekt for deg at du har gått opp i vekt. Må ha vært slitsomt å ha det hengende over skuldrene i tillegg.

Ja, folk tar ferie i juli, men heldigvis så stenger ikke føden. Alltid folk der - hver dag, hele året igjennom.
Kommer til å gå fint dette :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Så bra at du fikk en god siste time. Nå er du snart i mål :happy093Så bra at du har fått opp vekta. Kjenner meg igjen i det problemet, men stresser ikke med det. Gått opp 6.5 kg til nå. Fikk mye melk med de to andre. Så jeg satser på at det er fløte denne gangen også :cool05 Nå må du nyte de siste dagene som gravid og kose deg masse med den kommende storesøsteren. Det skal i hvetfall jeg gjøre med mIne gull :dance011

Høres ut som om du har hatt en veldig fin time :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp