Siste lørdag som 1barnsmor...

vimsemams

Elsker forumet
Det er merkelig å tenke på det...[;)]
Skal unne meg litt ekstra armkrok-kos med mannen i kveld, og kjenne litt på hvor godt og stilt det er når ungene har lagt seg...[:)]

Har puslet med babyklær og sortert etter størrelser, så alt skal være klart nå. Arvet en del av ei venninne, supertøffe sparkebukser[:D] Gleder meg til å ta i bruk alle de fine små klærne.

Kofferten min har jeg slengt på kjøkkenbordet, og driver og skal fylle opp med litt klær og forskjellig til vi reiser til sykehuset. 4 dager til...[:)]

Tenk det! Helt merkelig![:)] Du får nyte de siste dagene, og slappe av! Åh, skal bli så kos med baby!

så gøy å kunne telle dagene til den lille virkelig kommer ut[:D] misunner deg det[;)] kos deg masse med mannen, å slapp av så godt som du klarer[:)] vil komme til å trenge litt ekstra energi om 4 dager ville jeg tro[:D] lykke til

ja no er det virkelig ikkje lenge i gjenn:) du får bare nyte tida tida no framover:) prøver å gjøre det samme:)

Deilig, men sikkert litt merkelig følelse kan jeg tenke meg!
Nyt de siste dagene, og lykke til[:D]

ojoj....
fekk du ks?ej fe ikkje me mej noke ej[8|][:D]
da må du berre kose dej..
ikkje lenge igjen no
lykke til[:D]

ORIGINAL: Nattlys

Tenk det! Helt merkelig![:)] Du får nyte de siste dagene, og slappe av! Åh, skal bli så kos med baby!

rart og tenke på slike ting[:)]
du får nyte di siste dagene,og lade opp!
lykke til[:)]

ORIGINAL: oggi sin

så gøy å kunne telle dagene til den lille virkelig kommer ut[:D] misunner deg det[;)] kos deg masse med mannen, å slapp av så godt som du klarer[:)] vil komme til å trenge litt ekstra energi om 4 dager ville jeg tro[:D] lykke til

Kos deg i kveld =) [:D]

ORIGINAL: tinemor fra sula

ojoj....
fekk du ks?ej fe ikkje me mej noke ej[8|][:D]
da må du berre kose dej..
ikkje lenge igjen no
lykke til[:D]

Ja, sykehuset tok den avgjørelsen for oss og bestemte at KS er det beste i vår situasjon, siden hun sitter på skrå i magen, med rumpa ned. Og jeg har visstnok litt trangt bekken, så de ville ikke ta sjansen på å prøve. Men jeg er litt glad jeg slapp å ta avgjørelsen selv...[:)] Og vi vet at de vil det beste for oss[:)]

Tusen takk alle sammen[:D]

Lader opp litt i helga nå, og på mandag må jeg bake litt og handle inn til bursdagsfeiring. Skal feire bursdagen til storebror på tirsdag. Men heldigvis er han i barnehagen på mandag og tirsdag så vi får roa ned litt her hjemme...[;)] Har fysiotime også, på tirsdag, og må pusle litt med det siste som skal gjøres, så tenker tiden går fort likevel.

Masse sommerfugler i magen nå ja

Tenk så rart!! Må være merkelig å vite det, men sikkert deilig også![:)] Å, jeg gleder meg til det er min tur, nå er det mange som har fått babyene sine ut[:)]

ORIGINAL: jcma

rart og tenke på slike ting[:)]
du får nyte di siste dagene,og lade opp!
lykke til[:)]

Back
Topp