siste "lønningen"???

mille.

Gift med forumet
Nå til helgen får vi vel den siste utbetalingen i denne permisjonen....
Noen som svetter litt nå?? aiaiai... det gjør jeg!!!

[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Fikk siste "lønn" i slutten av november jeg, og svetter litt med tanken på at den skal vare fram til første lønning som ommer 12. mars ja!!!!!!! Begynner å jobbe 1. feb, så jeg tror jammen jeg skal be om litt forskudd på lønna gitt. Litt kjipt når den betales så lenge på etterskudd nå som en begynner å jobbe. Merker det jo ikke til vanlig, men blir en laaaang periode uten penger nå ja!

Henger ikke helt med jeg nå...[8|] Siste "lønning"..??
Jeg har fått lønn fra jobben hele vejen, og har ikke noe "opphold"..

hehe...
jeg har sagt opp jobben og driver å søker jobber for harde livet... Så dette kan jo bli min siste på en liten stund... [&o]

jeg også.. er ikke ferdig med permisjonen før i februar?? Siste betaling, skjønner ikke.. 

jeg gikk ut i perm. midten av feb.
pengene vi får nå blir jo for januar....

min permisjon slutter 14 januar. og da er det jo pappan sin tur. og han som får pengene

eller hur????

hmm... hvordan da?? henger ikke helt med jeg nå.. [:-]

Jo betales jo på etterskudd... Her har pappa hatt 6 uker, så da blir jo min permisjon tilsvarende 6 uker lengre.. Det har nav sagt til meg i hvertfall! Ble usikker nå jeg... 

Min permisjon går ut den 19. desember, jeg har tatt pappapermisjonen, pga at han hadde tjent for lite før vi tok ut permisjon. Innviklet, og ganske dumt, tror de hadde hatt godt av å hatt litt tid sammen[&:]

Men for å komme tilbake til saken, jeg får siste lønn om noen dager, og jeg er ganske nervøs for hvordan det blir fremover. Skal søke jobb, arbeidsledighetstrygda er alt for liten. Men har enda ikke fått ny jobb[&:]

ORIGINAL: mille.

min permisjon slutter 14 januar. og da er det jo pappan sin tur. og han som får pengene

eller hur????

Foreldrepengene betales etterskuddsvis, så i januar vil då få utbetalt en halv lønn, dvs lønn t.o.m 14. januar.

ORIGINAL: Heather

eller hur????

Foreldrepengene betales etterskuddsvis, så i januar vil då få utbetalt en halv lønn, dvs lønn t.o.m 14. januar.

ÅÅHHH HIMMEL!!!!!!!!!
EN STOOOOOR SUSS FÅR DU FRA MEG FOR DEN!!!!!!!!!!!

YAHOOOOOOO.... går ikke konken ...heeelt ennå!! [&:][:D]

ORIGINAL: Heather

eller hur????

ÅÅHHH HIMMEL!!!!!!!!!
EN STOOOOOR SUSS FÅR DU FRA MEG FOR DEN!!!!!!!!!!!

YAHOOOOOOO.... går ikke konken ...heeelt ennå!! [&:][:D]

Hihi, jeg tenkte du kom til å bli glad nå ja [:D][:D][;)].

ORIGINAL: LilleMag

Heldig dere som har fått noe i det heletatt[8|][:'(] *grønnavmisunnelse*

får du ingenting? Fått bare engangsstønad el nå sånt?
Klarte akkurat å jobbe inn retten til foreldrepenger, puh!

Back
Topp