siste kontroll i dag???

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Vært hos legen på sjekk i dag,  alt stod fremdeles fint til, han synes det er litt merkelig at blodtrykket mitt er nøyaktig det samme hver gang, men som han ser, det er jo bare fint det, men d pleier å variere litt liksom.. Hodet var festet så det var bare å vente, han satt meg ikke opp på ny time, skulle ringe til mandag om jeg ikke hadde født i helga, så bare å krysse fingrene for at jeg slipper det..
Hadde gått ned 1 kilo sisden sist kontroll, og bekkenet mitt mente han ikke var bekkenløsning, siden jeg ikke hadde vondt bak  i ryggen når han trykket og klemte rundt forbi... Håper bare det gir seg når ho er ute altså...

åh så spennende:) kanskje du har babyen din snart:D

Håper håper, men tør ikke håpe for mye, kommer til å bli så fryktelig skuffet om jeg går overtid..

Skal krysse fingra for at du føder snart :-)
Fint at siste kontroll var bra da :-)

Krysser fingre for at du snart får babyen ut.. Min lege hadde håpet jeg slapp å komme på denne timen i dag, selvom jeg ikke er kommet til termin enda.. men men.. fortsatt gravid.. er jo mye smerter med bekken selvom det ikke er bekkenløsning når man er gravid.. skal jo en baby gjennom der...

Back
Topp