Siste kontroll hos jordmor?

snuppa80

Forumet er livet
Har i dag vært hos jordmor på kontroll og fødselssamtale. Jordmora mi har bare kontortid en dag hver andre uke, så neste gang hun har tid så har hun så klart vinterferie... Og legen min har jeg 18 mil unna (har ikke villet bytte fastlege). Skal på sykehuset til en kontroll til, også fikk jeg ny time his jordmor når jeg er over termin...
Håper bare jeg ikke rekker den!!![:)]

Ellers så alt bra ut da. Hu lurte på om slimproppen min hadde gått, kunne visst se det på urinprøva mi sa hu... Og det har slima mye siste tida og blødd noen dråper... Men tar ikke den gleden på forskudd[;)]
Fikk klar beskjed om at det var heeeeelt vanlig for førstegangs å gå til uke 41!!! Uff[&o]

Gruer meg veldig for overtid, har sagt at to uker over menstermin er MAX, dvs en uke over ul.termin... Har liksom på følelsen av at jeg føder før det, men liker ikke å tenke sånn for blir bare skuffa når det kommer til 15 mars og babyen ikke er ute[:'(]

Hu spurte meg bare, før jeg rakk å si noe, om slimproppen hadde gått.... Kan jo ikke si jeg har merket noen propp, men det har slimet mye siste tiden, litt tykkere enn utflod liksom. Også blødde det noen dråper søndag kveld. Hu så at det var litt blod i urinen, og så bare på den at det så ut som om det var noe slim i den... Spurte ikke mer jeg.... Men er ikke sikker sjøl på at den har gått da. Sitter sikkert der tenker jeg[;)]

Følger tankegangen din omovertid... Men jeg er like oppsatt på at den ikke måkomme før! Nå er liksom avtalen 6.mars og vi har et hus som står på hode, så jeg kniper igjen[;)] Skal gå til jordmor helt frem. Har time på tirsdag, og da må jeg nok forhøre meg litt om denne slimproppen for jeg aner ikke om min er gått. Har "slimet" mye i det siste, jeg også, men vet ikke helt om det er det... Kan jo også være utflod, en liten soppinfeksjon osv. Så hvis hun kan se det på urinprøven, ja så tror jeg hun må se etter. Har jo ikke vært igjennom dette før...

Back
Topp