Siste jordmorkontroll før termin

Hestejenta

Forumet er livet
Ja, i dag var det siste kontroll hos jordmor før termin som er til søndag...
Blodtrykket mitt steg jo, men har etter stigningen holdt seg stabilt der, det var spor av protein i urin i dag, og ødem har gått fra 0-1 til 1, i tillegg hadde han endelig sentrert seg (han har ligget litt skrått med hodet ned i bekkenet) men han er fortsatt bevegelig, så det meste tyder jo på at han ikke kommer til å feste seg før fødselen er i gang.
Jeg har fått ny time neste onsdag, blir spennede å se om jeg møter opp på den. 

Så spennende! Min situasjon er ganske nøyaktig lik, forhøyet blodtrykk og ødem, hodet ligger langt nede men ikke festet seg - og har også termin på søndag, så blir spennende å se hvem som føder først;) 

Lykke til!

He he he, ja det blir spennende! 

Lykke til til deg også! :-)

Hodet er heller ikke festet her.. Men det er jo ikke unormalt hos flergangsfødende :) lykke til!

Punky84 skrev:
Hodet er heller ikke festet her.. Men det er jo ikke unormalt hos flergangsfødende :) lykke til!

Nei, jeg vet, men kan ikke for at jeg tenker litt på det likevel. ;-) 
Nr 2 var festet flere uker før termin, men  det er kanskje naturlig at nr 3 har enda større plass og boltre seg på. :-)

Tusen takk og lykke til til deg også! :-)

jeg trengte ikke den ekstra kontrollen for jeg var veldig innstilt på fødsel i helgen og det ble jo det også så håper detblir slik for deg også :) 

LadyOnHeels skrev:
jeg trengte ikke den ekstra kontrollen for jeg var veldig innstilt på fødsel i helgen og det ble jo det også så håper detblir slik for deg også :) 

Det hadde ikke gjort noe det, det er himla varmt å være så gravid i denne varmen i hvertfall! :-)

Jeg krysser fingrene for at du slipper å møte opp til den timen:) kan godt tenke meg at det er varmt å være høygravid nå:/ men hold ut,snart er du i mål og da venter verdens beste premie:)

Jeg skal til jm om en time, termin i morgen. Håpte på fødsel i natt, men ingenting skjedde...

Nei, vi får bare håpe, han har det tydeligvis fint denne huleboeren.
Kjenner jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på hvem han er og gleder meg veldig til å møte han, uansett så er det ikke lenge igjen nå.
Lykke til på kontroll i dag! :-)

Back
Topp