Siste inseminasjon overstått

Blåmann

Elsker forumet
Og nå kjenner jeg at jeg har litt trua altså! De to forrige gangene har selve inseminasjonen vært ganske smertefull, og selv om jeg sier i fra syntes jeg ikke legene tok så veldig hensyn... denne gangen fikk jeg samme lege som ved første inseminering, og jeg gjentok at jeg syntest behandlingene hadde vært smertefulle. Da sa han bare "nei, men det skal det ikke være, da må vi sjekke livmoren din litt nærmere!" Så tok han en ul og gransket formen på livmoren. Vet fra før at den er litt bakoverlent, men i tillegg fant han ut den hadde både en skjev og bratt vinkel! Så da han skulle føre "røret" opp i livmortappen hørte jeg han si. "skal vi se, litt inn, så til venstre, litt ned.... gjør det vondt nå? Nei? Så bra, da er den inne" [:D]

Og jeg kjente faktisk nesten ingenting! Og det er jo sånn det skal være....

Etterpå sa han at denne gangen kom han veldig langt opp, slik at dette hadde han tro på!

Så da må vel jeg tro også da[:)] I tillegg til å tenke positivt har jeg forsøkt å styre tankene i en slags meditasjon hvor jeg ser for meg egget som sklir nedover egglederen, møter sædcellene, befruktningen skjer, og egget siger ned til livmoren hvor det smelter inn i veggen mens det jobber hardt med å dele seg heeeelt perfekt[:)] Man sier jo at tankens kraft er sterk, og det skader jo ikke å prøve[;)]

ORIGINAL: bet

sender masse positive tanker din vei[:D][:D]

ORIGINAL: bet

sender masse positive tanker din vei[:D][:D]

Spennende.

Dette høres lovende ut!!!

Lykke til!

Godt å høre at det føltes så mye bedre denne gangen[:)] Å ja har stor tro på at det hjelper med positive tanker... Sender masse positive tanker og masse babystøv fra meg og[:)][:)][:)] Denne gangen må det gå bra[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Det har jeg også tro på, jeg skal hjelpe deg å sende positive tanker jeg! [:)]

[:)][:)][:)]

høres kjempe bra ut[:D][:D][:D]sender deg kjempe masse positive tanker[:D][:D][:D]

mass masse lykke til [:D][:D][:D]

Lykke til, sender over haugevis av positive tanker!!![:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Så godt å høre at både du selv og legen er mer optimistiske! Tro kan flytte fjell vet du [;)]. Lykke til med rugeperioden fremover, Blåmann . Håper det ender med fullklaff denne gangen! [:)][:)]

ORIGINAL: Kanutten80

Spennende.

Dette høres lovende ut!!!

Lykke til!

sign denne

Kjempebra Blåmann, behold godfølelsen! Dette går nok veien[:D][:D]

Jeg suger til meg alle deres positive tanker (bare de som er ment for meg da, dere skal få beholde noen til dere selv også[:D])

Jeg vet at jeg har messet om yoga og meditasjon har inne før, men har tro på det altså! I tre mnd har jeg begynt HVER dag med tre kvarter meditasjon, pusteøvelser + en spesiell yogaøvelse som går på konsentrasjon og bekkenet. Og jeg føler meg bedre nå enn på lenge[:)] Og nå som jeg putter inn positive tanker i tillegg så må jo dette bare gå veien[:)]

Takk for all støtte[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Lykke til, sender over haugevis av positive tanker!!![:D][:D]

ette var flotte nyheter, har hatt problem der selv, men jeg måtte perere, eller dvs bende ut litt hadde en rar vinkel i overgangen livmomunnen.....står i papirene mine som ble sendt Porsgrunn da jeg var der...så jeg hadde aldri problemer etter det.

Fikk nesten ikke inn kateteret da jeg hadde min eneste inseminasjon.

Vil ønske deg lykke til og håper at det funker denne gangen for deg[:D]

så bra da blåman, når kan dere eventuelt testa da? Jeg og tenker positivt siden jeg vet at søn/man hadde jeg eggløsning, grunnet otrivelle sprøye..

Back
Topp