Og nå kjenner jeg at jeg har litt trua altså! De to forrige gangene har selve inseminasjonen vært ganske smertefull, og selv om jeg sier i fra syntes jeg ikke legene tok så veldig hensyn... denne gangen fikk jeg samme lege som ved første inseminering, og jeg gjentok at jeg syntest behandlingene hadde vært smertefulle. Da sa han bare "nei, men det skal det ikke være, da må vi sjekke livmoren din litt nærmere!" Så tok han en ul og gransket formen på livmoren. Vet fra før at den er litt bakoverlent, men i tillegg fant han ut den hadde både en skjev og bratt vinkel! Så da han skulle føre "røret" opp i livmortappen hørte jeg han si. "skal vi se, litt inn, så til venstre, litt ned.... gjør det vondt nå? Nei? Så bra, da er den inne" [:D]
Og jeg kjente faktisk nesten ingenting! Og det er jo sånn det skal være....
Etterpå sa han at denne gangen kom han veldig langt opp, slik at dette hadde han tro på!
Så da må vel jeg tro også da[:)] I tillegg til å tenke positivt har jeg forsøkt å styre tankene i en slags meditasjon hvor jeg ser for meg egget som sklir nedover egglederen, møter sædcellene, befruktningen skjer, og egget siger ned til livmoren hvor det smelter inn i veggen mens det jobber hardt med å dele seg heeeelt perfekt[:)] Man sier jo at tankens kraft er sterk, og det skader jo ikke å prøve[;)]
Og jeg kjente faktisk nesten ingenting! Og det er jo sånn det skal være....
Etterpå sa han at denne gangen kom han veldig langt opp, slik at dette hadde han tro på!
Så da må vel jeg tro også da[:)] I tillegg til å tenke positivt har jeg forsøkt å styre tankene i en slags meditasjon hvor jeg ser for meg egget som sklir nedover egglederen, møter sædcellene, befruktningen skjer, og egget siger ned til livmoren hvor det smelter inn i veggen mens det jobber hardt med å dele seg heeeelt perfekt[:)] Man sier jo at tankens kraft er sterk, og det skader jo ikke å prøve[;)]
. Håper det ender med fullklaff denne gangen! [:)][:)]