Siste innspurt!

^Forundringspakken^

Elsker forumet
26 fullgåtte uker er lagt bak meg - (etter ul-termin) selv tror jeg det er 29 uker!! Og om så er begynner ukene å bli bort for meg[:D][:D][:D] Det er i grunnen helt greit!! Gleder meg så til å hilse på lille[:)]

spesiell grunn til at du tror du er 29 uker på vei?
Tiden flyr den[:)]

ORIGINAL: undrendeigjen

Ja, jeg er så punktlig på eggløsning og mens - og får det ikke til å stemme ellers.

Med første barn hadde jeg en kort og rar mens siste mnd før jeg testet positivt. Kom på UL - ble satt ei uke frem iht dette og Elias ble født tre uker "for tidlig" Mest sannsynelig var siste blødning bare en blødning som er vanlig så tidlig i svangerskapet og Elias egentlig født en dag på overtid sånn i forhold til min egen menstermin.. Er visst ikke så flink å forklare - men skjønner du? [8D][:)]

Denne gangen var det akkuratt likt. Kort og rar siste mens.. kommer på ul - blir satt ei uke frem - stemmer altså overhode ikke med min tydelige eggløsning og tidligere mens - så jeg tror det er som sist denne gangen også - forbereder meg iallfall på at det kan skje før[:)] Kjente også spark svææært tidlig i svangerskapet denne gangen - så også det stemmer bedre om jeg er tre uker lengre[:D]

men bebin kommer når`n kommer - jeg er bare forberedt på at det kan skje før - og skal ha sykehusbaggen klar i god tid denne gang[;)]

ORIGINAL: mayah

26 eller 29 uker.. Virker som en hel eeeevighet til begge de ukene[;)]
Er selv bare 23 og synes tiden går så saaakte.

huffda, - det er ikke noe gøy! Jeg synes det var litt sånn sist - men nå med jobb og en treåring i hus forsvinner bare dagene og ukene fra meg[:D] Til tross for at jeg er 50% sykemeldt og har vært veldig dåli denne gang.
Men skal ut i fem ukers ferie fra neste mandag av - og det gleeeeeeeder jeg meg til!!!

ORIGINAL: ^Elise^

Ja, jeg er så punktlig på eggløsning og mens - og får det ikke til å stemme ellers.

Med første barn hadde jeg en kort og rar mens siste mnd før jeg testet positivt. Kom på UL - ble satt ei uke frem iht dette og Elias ble født tre uker "for tidlig" Mest sannsynelig var siste blødning bare en blødning som er vanlig så tidlig i svangerskapet og Elias egentlig født en dag på overtid sånn i forhold til min egen menstermin.. Er visst ikke så flink å forklare - men skjønner du? [8D][:)]

Denne gangen var det akkuratt likt. Kort og rar siste mens.. kommer på ul - blir satt ei uke frem - stemmer altså overhode ikke med min tydelige eggløsning og tidligere mens - så jeg tror det er som sist denne gangen også - forbereder meg iallfall på at det kan skje før[:)] Kjente også spark svææært tidlig i svangerskapet denne gangen - så også det stemmer bedre om jeg er tre uker lengre[:D]

men bebin kommer når`n kommer - jeg er bare forberedt på at det kan skje før - og skal ha sykehusbaggen klar i god tid denne gang[;)]

aha....skjønner godt...[:)]
Får satse på at du går til din egen termin så du slipper noe styr fordi leger tror den kommer aaaalt for tidlig[:)]

Så herlig med så mange fullgåtte uker, det er det jo uansett termin[:)]

ORIGINAL: ^Elise^

aha....skjønner godt...[:)]
Får satse på at du går til din egen termin så du slipper noe styr fordi leger tror den kommer aaaalt for tidlig[:)]

ja, var slik med elias - og det var ikke gøy.. gikk av og på med rier i tre dager - og jm/legen ville sette meg på riedempende siden det ikke var tiden enda.... masse styr frem og tilbake.. ingen lyttet til meg, var bare så opphengt i termindato - Det måtte en mann til - han var den eneste som foreslo å ta en ul - og da var elias hode så langt nede i fødselskanalen at de ikke så det engang[8|] Hva hadde hendt om de hadde satt meg på riedempende??han ville jo ut*grøss*

Var en lettelse da de tok vannet - fem timer og han var ute!
[:)]

Back
Topp