Siste gravidbilde....

TePa

Elsker forumet
Her er to dager på overtid og 5 dager før han kom [:)] ser ut som han har misforstått hvor exiten er....

borte
Så hadde Patrick samme pysj som E, men han var nok litt større da han var født ja [8D]
4.270 g (pysjen er str 50 for storebror var bare 2.880 g når han var født så hadde sett for meg å bruke str 50 en stund [8D])

poff

For ett stilig magebilde!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Og han er jo bare superskjønn der han ligger! [:D] Ser ut som gutteversjonen av nattdrakten som Emmeli har på seg på babysyk-tråden[;)]

Coooool.......fikk nå en deja vu opplevelse av hvordan det kjentes ut når de bevegde seg så voldsomt....Gad så fin gravid du var[:)]

NYYYYYYYYYYYYDELIG lille bebbissen

hihihi - neste gang jeg blir gravid skal jeg ta billionvis med bilder og sørge for atjeg har noen sånne[8D] jeg var så fryktelig sjenert som gravid sist at jeg unngikk fotoapparater til de grader![8|][8D]

Det er tatt på "min" termindato ---- da var Emmeli 13 dager gammel[8D][8D][8D][8D]

hihi....og så søøøøøt!!!!

Oi! Skal si det var liv i magen der ja! [:-][:D]

Fiiine Patrick-gutten!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Vand

Det er tatt på "min" termindato ---- da var Emmeli 13 dager gammel[8D][8D][8D][8D]

Hadde litt veeeel god tid han her [:-] Skal jeg forlenge hvert svangerskap like lenge som nr 1 til 2 blir det 1 mnd på overtid neste gang, gleeeder meg [8D]

Back
Topp