Siste gang jeg setter annonse i avisen

MammaTilToSmå

Glad i forumet
Har fått to henvendelser, ingen seriøse. Fikk en melding i går: Hei va gjør du da alenemor. Fikk meld fra samme person i dag: Hei hva du gjør du da. Og fikk en meld fra annet nr der det stod: bli kjent.
Kommer ikke til å legge ut annonse igjen, får bare useriøse henvendelser. Annonsen var at jeg ville leie leilighet, men jeg gidder ikke svare på melding, er de interesserte og seriøse så ringer de.

Er det mulig..[:'(]

Herregud, bruker folk boligannonser som møteplass liksom? [:'(] Skjønner godt at du vil gi litt opp da!

Seriøst?! Herregud![:'(]

Skjønner at du ikke vil legge ut annonse mer da ja!

Hvor i Norge bor du da? Kanskje noen her inne som vet om noe?

ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: Martes

Er det mulig..[:'(]

Uff, det er ekkelt. Fikk noen creepy tlf når jeg hadde ute annonse og, en med masse på kanten spm og en var fryktelig opptatt av om jeg hadde kjæreste, og noen andre wierdos..

ORIGINAL: armstrong

Da jeg studerte kikket jeg på en hybelleilighet og fikk tilbud om å betale månedsleie i "naturalia"[:-]...

Skjønte ikke helt hva han mente, men jeg stakk[8D]

husker når jeg hadde fått bil og lappen.. så la jeg ut scootern min for salg.. fikk mange sånne meldinger jeg og! hjelpes! om vi skulle spise pizza + mye annet sjuke greier.. hahaha.. og på 20 års dagen min hadde mamma ordna bilde og bursdagshilsen i avisa! da klikka det ihvertfall.. fikk type - gutt24oslo. bli kjent?- hahahaha.. eller.. -du så koselig ut, gratulerer med dagen- folk har problemer as! bursdagshilsen er IKKE en kontaktannonse[8D][8D][8D]

Back
Topp