Siste ferieuke

synmik89

Forelsket i forumet
Allerede inne i siste ferieuke. 4 uker går jammen fort om dagen. Men har time hos legen neste uke til kontroll, og da blir det sykemelding. Bekkenløsninga er plagsom nok, men det som tar mest på er bosituasjon som ikke har endret seg enda. Ser bare dagene gå. Har lagt inn bud på et hus. Men budfristen er ikke før 15.august. og vi får det travelt etter det. :) Og lillemor skal fremdeles ha sitt når hun kommer fra bhg fra en allerede sliten mamma. Har slitt siden tenårene med depresjoner og angst. De siste tre årene har vært fine. Går jevnlig til samtale på vpp å det har vært stabilt. Men vil ikke presse meg selv ytterligere nå. Og siden jeg bare er praktikant og går på topp blir det ikke stor belastning for arb.plass om jeg går ut i sykemld.

Ellers har vi hatt en fin ferie til nå. Vært på besøk hos min bestemor og til helgen skal vi til mamma og sortere babyklær. :)
Har så mye jenteklær. Men skal sortere det som er og ta med det som er nøytralt :)

Så er det bare å begynne å handle klær.

Og om tre uker ca blir jeg bonusbestemor ;p i en alder av 28 [emoji14]

Selv når man ser mørkt på ting så har jeg mye å glede meg over [emoji173]

Får virkelig håpe dere får tilslaget på budet deres! Nyt den siste ferieuka - god bedring og gratulerer på forskudd som bestemor! :)

Back
Topp