Siste feriedag!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da var siste, late feriedag her :) 5 uker sammenhengende ferie har jeg ikke hatt siden ungdomskolen!

Imorgen begynner jeg med mine 5 siste uker i jobb før jeg skal ut i permisjon :D :D Jeg er heldigvis i god form og har en lett jobb, så jeg tror det skal gå fint :) Siste 1-2 ukene har jeg dessuten overlapping med min vikar, så det blir lettere dager.

På tirsdag skal jeg også på JM-kontroll. Jeg har ikke vært siden uke 24 pga ferieavvikling hos både JM og FL. Jeg er veeeeldig spent på både BT og ustix.... har nemlig litt dårlig samvittighet for at jeg ikke spurte om time hos FL liiiiiitt tidligere mens det fortsatt var ledig. Men jeg føler meg fin og babyen sparker hele dagen :)

Ha en fin søndag!

Godt du er i god form når du skal tilbake i jobb da:):)
Er en stund siden jordmorbesøk her også..

Jeg harogså siste feriedag i dag. Men kjenner det blir veldig tungt å begynne i morgen.. er konstant trøtt og energiløs, og ryggen begynner å krangle nå.. litt usikker på hvordan det skal bli å jobbe i fem uker nå..

Sendt fra mobilen.

Her kicker også hverdagen inn igjen i morgen. Jeg er jo sykemeldt da, men samboeren begynner igjen i jobb og jenten vår begynner for fullt i barnehagen. Har hatt henne på tilvenning tre dager denne uken og hun har virkelig stortrives. Blir spennende å se hvordan hun tar det nå som det bare er jeg som skal levere. Hun er veldig klengete på meg så det kan være det blir noen tårevåte avskjeder. Hun pleier å være tøffere når det er pappen som er med av en eller annen grunn :P

5 uker er jo ikke lenge!! Er det virkelig så lite igjen før permisjon? Så bra du er i så god form :) Da blir dagene lettere og går fortere :)

Vår hverdag har også begynt, om nesten to uker skal ungene i bhg igjen også! Tenker det blir mer enn bare litt rart å plutselig ha noen dager helt for meg selv!! Det har jeg ikke hatt siden før storebror ble født for 5,5 år siden!

Back
Topp