Siste ebaykjøp

kariness

Elsker forumet
ImageUploadedByBV Forum1365946918.930362.jpg

Kjøpte to nye ting nå, som jeg føler jeg må ha i boks før ungen kommer.
Bilspeil og parasoll til vogna! :D

I tillegg til disse kjøpene er nå stelleveska begynt å pakket og sykehusbagen er nesten ferdig. Stellebordet med alle ting som skal der er ganske på plass og satt opp og vogntognbagen er klar til bruk som seng :)

Noen andre som føler seg klare eller har kjøpt noe nytt i siste liten?

Sånn speil må eg inn å se på:D fine ting du har fått :) lenge siden eg har handla på e Bah no.. venter forsatt på noen sko som ble bestillt for sikkert 2 mnd siden.. skulle gje de til storebror på sjukehuset men ser ikkje ut som det blir noe av:(

Sånn speil må eg inn å se på:D fine ting du har fått :) lenge siden eg har handla på e Bah no.. venter forsatt på noen sko som ble bestillt for sikkert 2 mnd siden.. skulle gje de til storebror på sjukehuset men ser ikkje ut som det blir noe av:(

Du må passere å klage før det har gått 42 dager!!? Da får du jo pengene tilbake!

Stilig vognparasoll:-) Har også kjøpt bilspeil(stor bamse med speil i), genialt å ha oversikten:-)
Ellers er det meste i hus, men plukker som regel med meg noen små ting/plagg når jeg er i byen:-) Skal begynne å vaske klær og tenke på pakking av fødebægg til neste helg:-)

Back
Topp