Siste dupp før natten

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Hva er klokken når babyene deres tar siste lur før natten? Lille her dupper jevnlig hele dagen. Men han har en lang våkenperiode fram til legging. Somregel har han hatt siste lur før klokken 18. Han legger seg fast mellom 21 og 22.

Det varierer, men i dag var det en 30 min i 7 tiden før hun sovnet nå klokken 21. Krysser fingrene for en natt med mye søvn og (veldig) lite melkespreng:p

Litt forskjellig..men siste lur er sånn i 6-7 tiden. I dag sov han fra 16-19, men det var ute i vogn. Sovnet for natten 21.30. Som regel er det 1-1.5 time i 6-7 tiden.

Idag har han kun sovet 2•20 min fra 09 til 17! Så når han sovna kl 17 sov han til 20.15 og tok natta i senga 21.30:P

Hva er klokken når babyene deres tar siste lur før natten? Lille her dupper jevnlig hele dagen. Men han har en lang våkenperiode fram til legging. Somregel har han hatt siste lur før klokken 18. Han legger seg fast mellom 21 og 22.
I går sov min lille ca bare en 1 time 5-6. Og vi stod opp for dagen klokka 8. Helt sinnsykt at det går ann, han er jo bare 9 uker :O

Siste dupp rundt 17-18. Om vi ikke går sen tur i vogn da. Har hele tiden vært vanskelig å legge han på kvelden. Er som regel våken mellom 17-22:30 og legger seg når vi legger oss. Sover bra resten av dagen og natten

Vi lar ikke lille sove etter 18, helst ikke etter 17.30!
Da er hun passe trøtt og sovner fort kl 19.30!!

Hvordan klarer du det? Hvis hun er trøtt?
Koser, leker og herjer med henne! Hun ligger med rumpa bar, da koser hun seg! :) men dette fungerer for oss, dermed ikke sikkert at det er slik for alle! Synes det er fælt å hente henne fra vogna når hun sover, men hun protesterer ikke og vi vet hun får en bedre kveld/natt!

Back
Topp