Siste dose Synarela

Dizzy

Glad i forumet
Assistert-jentene
På kontrollen sa de at siste dose var idag, samtidig som pergoveris. Men i papirene står det både 22.09 og 23.09 som siste dag. Så redd de har rotet?
Når tok du siste dose. Uttak er fredag.

Jeg mener å huske at sist forsøk var det tom dagen jeg tok ovitrelle. Skal selvsagt følge det de sa, men er nysgjerrig.
 
Hei! Jeg hadde kort protokoll så brukte orgalutran, ikke synarela så vet ikke om dette er til hjelp. Men jeg tok da Puregon siste dose fredag, orgalutran lørdag, ovitrelle lørdag og så egguttak mandag.

Hvilken klinikk er du på? Er det lett å få tak i de for å dobbeltsjekke? Kjipt å slutte på Synarela en dag for tidlig hvis har surret :bored:
 
Hei! Jeg hadde kort protokoll så brukte orgalutran, ikke synarela så vet ikke om dette er til hjelp. Men jeg tok da Puregon siste dose fredag, orgalutran lørdag, ovitrelle lørdag og så egguttak mandag.

Hvilken klinikk er du på? Er det lett å få tak i de for å dobbeltsjekke? Kjipt å slutte på Synarela en dag for tidlig hvis har surret :bored:

Haugesund. Jeg får ringe å dobbelsjekke idag, men spurte flere ganger. Men så bare det sto ulike datoer på papirene når jeg kom hjem.
 
Back
Topp