siste dose puregon e tatt

VilSåGjerne

Forumet er livet
tre stikk pga bruk av rester men det gikk bra

HØRER DERE JENTER??? 3 STIKK MEN DET GIKK BRA[:D]

SÅ I MORGEN BLIR DET SISTE STIKK MED PREGNYLEN[:D]

Lykke til med Pregnylen da, faktisk så føles det nesten slik ut at det er bare du og jeg som koser oss med sprøyta for viderekommende. Lykke til med blandingen i morgen.

hehe tøffffa

er du og litt støl i eggstokkene dine..
jeg merker at mine er der for å si det slik..så lurer på om dette er normalt??

i morgen blir det el sprøyte.skal sette min kl 2300.du?

hehehe[:D]

vi fikk tatt bilder av det hele no, skal og ta bilder av innholde i apotekposen min[:D] så får eg scrappet litt om vårt babyprosjekt[:D] gleder meg[:D]

ORIGINAL: babytutta

hehe tøffffa

er du og litt støl i eggstokkene dine..
jeg merker at mine er der for å si det slik..så lurer på om dette er normalt??

i morgen blir det el sprøyte.skal sette min kl 2300.du?

kjenner at det "kribbler" en plass der nede men vet ikke om det er det da.......
men dette er jo sikkert normalt, vil eg tro,for eg har jo sikkert ikke hatt noe særlig med egg før.
samboer ligger å koser med eggene om kvelden hihi[:D]snakker med de og[:D]hahahaha

eg setter sprøyten min kl 2100 i morgen eg[:D]

men snakker vi pupper.............. de e så ømme at eg føler de skal dette av meg[:)] ømt helt opp i halsen nesten hihi[:D]

Så flink du har vært VilSåGjerne!
Kan tenke meg det er morsomt å ta bilder og ordne til i album ja [:)]

ja bråker litt her nede å...eggstokkparteyy[:D]

jeg har ikke ømme pupper.men har ikke for vane å ha det heller...hehe. godt er det.

jeg har ikke ømme pupper.men har ikke for vane å ha det heller...hehe. godt er det.

det er eg vant til,hatt det hver mnd etter eg starta på metformin,men no føles det ut som at det er verre, åsså har eg masse slim nedentil.....det er ekkelt..... [:'(][:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

det er eg vant til,hatt det hver mnd etter eg starta på metformin,men no føles det ut som at det er verre, åsså har eg masse slim nedentil.....det er ekkelt..... [:'(][:D]

Hm...nå ble jeg nesten flau jeg er ikke det normalt da, med IVF så hadde jeg oversvømmelse eller skal vi kall det eggehvite slim i 12 dager, normalt i vanlige sykluser så har jeg dette griseriet her i 6-8 dager, over produksjon på en måte, men det er jo bra for svømmerene da og betyr bare at det er masse østrogen på gang. Men jeg var jo litt våtere med Puregon da selvfølgelig.
Jeg er altså skikkelig ekkel jeg da, men det liker min bedre halvdel , he he....

ORIGINAL: twinanne

Hm...nå ble jeg nesten flau jeg er ikke det normalt da, med IVF så hadde jeg oversvømmelse eller skal vi kall det eggehvite slim i 12 dager, normalt i vanlige sykluser så har jeg dette griseriet her i 6-8 dager, over produksjon på en måte, men det er jo bra for svømmerene da og betyr bare at det er masse østrogen på gang. Men jeg var jo litt våtere med Puregon da selvfølgelig.
Jeg er altså skikkelig ekkel jeg da, men det liker min bedre halvdel , he he....

eg har faktisk to truseinnlegg i trusa mi eg, vil ikke ha det igjennom på klærene mine hihi[:D]

mannfolk ja,jo våtere jo bedre[:D]

jeg har også "støle" eggstoker, litt godt å høre at dette er "normalt" setter el sprøyten i morgen jeg og..

lykke til  

ORIGINAL: cile30

jeg har også "støle" eggstoker, litt godt å høre at dette er "normalt" setter el sprøyten i morgen jeg og..

lykke til  

du også????+ så gøyt da[:D]

sitter å kjenner på det som skjer i magen min no,den føles hard ut faktisk, føler at eg har noe sånne gule menn som e med i fragglene som jobber nedi der

lykke til  

Lykke til du også, da er det bare å henge i for dere da, lykke til med å fange egget. Nå må dere treffe altså ettersom dere må greie dette helt på egen hånd.

Jeg skal følge alle rådene og ligge stille med bena i været i mange TIMER, alt for at det skal fungere denne gangen!!! ! [:D]  

Han kunne jo prøve seg med å klage på den vonde ryggen[;)], den tar vi oss av senere[;)]

har du Dosere i   magen??    

så gøy, tenk nå er det bare 2 dager igjen til du skal ta ut disse fine eggene
lykke til meg el sprøyta ikveld

lykke til  

du også????+ så gøyt da[:D]

sitter å kjenner på det som skjer i magen min no,den føles hard ut faktisk, føler at eg har noe sånne gule menn som e med i fragglene som jobber nedi der

Her skal det jobbes med å gjøre klar egg for uttakk... Dosere                                           

ORIGINAL: hegemw

så gøy, tenk nå er det bare 2 dager igjen til du skal ta ut disse fine eggene
lykke til meg el sprøyta ikveld

Signerer denne jeg. [:)] 

Back
Topp