Siste del av svangerskapet...*litt lang*

*p!nk smile*

Forumet er livet
Opplevde dere at dere var veeeldig sårbare i siste del av svangerskapet??[&:]

Skal ikke mye til før jeg blir veldig såra/sint/ av ting som blir sagt eller gjort av samboer[:(] Syntes så synd på meg selv,men etter en stund så syntes jeg synd i han fordi jeg føler jeg oppfører meg idiotisk??[8|]

Jeg føler liksom ikke at han forstår hvordan der er å være gravid....(håper det blir bedre etter vi har vært på fødselsforbredene kurs med jordmor i april)[:)]

Nei tror egentlig at jeg var verst midt i...... [8|] 

ORIGINAL: Grete71

Nei tror egentlig at jeg var verst midt i...... [8|] 

Har vært "normal" i midten eg...de 3 først mnd va eg et monster[:)] Hb iche monsteret komme tbage...men føle der komme mye grining fremover[&:]

Push

Hehe ja det stemmer godt det de sier, at ingen svangerskap er like! [:)] Men kroppen er jo FULL av hormoner, så er ikke så rart at vi reagerer "litt" [:)] på ting og tang.... [8D]

ORIGINAL: Grete71

Hehe ja det stemmer godt det de sier, at ingen svangerskap er like! [:)] Men kroppen er jo FULL av hormoner, så er ikke så rart at vi reagerer "litt" [:)] på ting og tang.... [8D]

Hehe...[:D] De mannfolka sko prøvd et par dager med de hormonene...hadde ikke holdt ut i mer en et par min[:D]

Opp med seg[:D]

jeg hadde sånn av og på i hele svangerskapet.. 1måneds periode der jeg tok alt til meg og sambo var en idiot, en måned der jeg tenkte INGEN skal få tråkke på meg og en måned der jeg var så glad og lykkelig.. var sånn hele svangerskapet som en liten av og på bryter... [:D]

Hehe...huff,jaja får bare prøve å takle det så godt som jeg kan[:D]

*SNART JUNI[8|]*[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Opplevde dere at dere var veeeldig sårbare i siste del av svangerskapet??[&:]

Skal ikke mye til før jeg blir veldig såra/sint/ av ting som blir sagt eller gjort av samboer[:(] Syntes så synd på meg selv,men etter en stund så syntes jeg synd i han fordi jeg føler jeg oppfører meg idiotisk??[8|]

Jeg føler liksom ikke at han forstår hvordan der er å være gravid....(håper det blir bedre etter vi har vært på fødselsforbredene kurs med jordmor i april)[:)]

høres litt ut som sånn jeg følte... fra midten og utover[:)]

ORIGINAL: Malin!

var værst på slutten og noen uker etter fødsel jeg[8D]grein for ALT og ALT gikk utrolig inn på meg..

Men det blir bedre når hormonene roer seg[:D]trøst deg med det[8D]

Hehe ja eg får gjør det...men faen så irriterenes[:'(][:'(][:'(] Lure på ka samboer egentlig tenke[8|][:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: Malin!

var værst på slutten og noen uker etter fødsel jeg[8D]grein for ALT og ALT gikk utrolig inn på meg..

Men det blir bedre når hormonene roer seg[:D]trøst deg med det[8D]

Hehe ja eg får gjør det...men faen så irriterenes[:'(][:'(][:'(] Lure på ka samboer egentlig tenke[8|][:)]

spør han.... om du lurer [;)]

Ja jeg merker at jeg er veldig sårbar for øyeblikket.. blir jo lei meg og irritert av alt.. sambo skjønner jo ikke en dritt heller, og jeg er dødssliten [:@]

Var stort sett grei hele svangerskapet, jeg. Men så slapp jeg unna med 33+1 uke, da....

Back
Topp