Siste date sammen før babyen kommer

Hoppidansi

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
September To Remember 2022
Hei!

Vi har vår siste ledige helg sammen nå til helga. Hadde vært kjekt å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen å se serie/film sammen.
Jeg sliter en del med korsryggen/bekken så er litt begrenset med hva jeg kan gjøre. Tror ikke bowling fungerer f.eks.

Alt av babyutstyr tror jeg vi har kjøpt inn allerede så er ferdig men den delen :shy:

Har du/dere noen tips til hva vi kan finne på?:joyful:

Vi var nettopp på spa-date! Det var skikkelig digg, spiste deilig to-retters lunsj, lå lenge i varmt basseng og fikk hver vår massasje. Romantikken var på topp da vi gikk ut derfra, vi følte oss nyforelsket igjen :)

Vi var nettopp på spa-date! Det var skikkelig digg, spiste deilig to-retters lunsj, lå lenge i varmt basseng og fikk hver vår massasje. Romantikken var på topp da vi gikk ut derfra, vi følte oss nyforelsket igjen :)

Så deilig! Høres helt fantastisk ut. Tusen takk for tipset:love7

Åh, det hørtes helt fantastisk ut!

Undersøkte farris bad og kragerø resort i dag! Hadde lommeboka vært litt løsere så hadde jeg kostet på meg en mom-to-be pakke der, men samboer satte ned foten....desverre :shifty::hilarious:

Det blir velværeweekend på oss lørdag-søndag. Med mom-to-be massasje til meg, og vanlig massasje til han:joyful: kostet en liten formue, men siste gang på lenge at vi får gjort noe sånt sammen:)

Det blir velværeweekend på oss lørdag-søndag. Med mom-to-be massasje til meg, og vanlig massasje til han:joyful: kostet en liten formue, men siste gang på lenge at vi får gjort noe sånt sammen:)
Var det jeg tenkte også, men var visst alene om det :p Har dere vært på? Var det deilig??

Ja det var helt fantastisk! Var litt usikker på hvordan massasjen ble siden jeg ikke kan ligge på magen, men de hadde full kontroll og fant frem pute til å ha mellom beina så lå jeg på siden mens de masserte.
Vi skal nok tilbake en gang når babyen er stor nok til å overnatte hos andre:joyful:

Ja det var helt fantastisk! Var litt usikker på hvordan massasjen ble siden jeg ikke kan ligge på magen, men de hadde full kontroll og fant frem pute til å ha mellom beina så lå jeg på siden mens de masserte.
Vi skal nok tilbake en gang når babyen er stor nok til å overnatte hos andre:joyful:

Så herlig! <3 Bra at dere fikk en vellykket siste date før baby :)

Så herlig :D Tenkte også å finne på noe sammen med samboer'n før babyen kommer til verden, en god middag i byen eller noe sånt :)

Back
Topp