Siste dagen med avstemming

Hope90

Pergo baby??
VIP
løpet av dagen vil avstemmingen være over og da sender jeg en melding til moderator. Så nå må vi skravle i vei jenter slik at vi får ca 1500 innlegg til :P:D

Skravle, skravle, skravle! ;)

Det er forresten flott at du tar på deg jobben med å ordne! :)

Skravle, skravle, enig med Mummimamma! :D

Så din signatur Nessie1984! :) :) Gratulerer med 5 uker!

Vi må skravle mye fremover nå! Men jeg kjenner at for min del så blir ikke det noe problem

Så din signatur Nessie1984! :) :) Gratulerer med 5 uker!

Vi må skravle mye fremover nå! Men jeg kjenner at for min del så blir ikke det noe problem
Hihi flinke jenter :D nei det er ikke noe problem for meg heller xD mannen min sa her om dagen at det er bra han har en sterk psyke og at jeg har babyverden hvis ikke hadde han ikke overlevd HAHAHA

Det er så godt å ha babyverden :D Var ikke så mye innpå sist svangerskap jeg (var her ja, men var ikke så veldig aktiv), men denne gangen er jeg helt avhengig! :P Er innom hele tiden jo!

Hihi flinke jenter :D nei det er ikke noe problem for meg heller xD mannen min sa her om dagen at det er bra han har en sterk psyke og at jeg har babyverden hvis ikke hadde han ikke overlevd HAHAHA
hahahahaha

Jeg og vil være med å skravle:-)Kjekt å ha en plass å lufte seg!Blir nesten lei meg ved tanken på at det kan gå galt for noen her nå,men det skal jo IKKE skje!

Ha ha ha! Det kjenner jeg meg veldig igjen i.

Jeg og vil være med å skravle:-)Kjekt å ha en plass å lufte seg!Blir nesten lei meg ved tanken på at det kan gå galt for noen her nå,men det skal jo IKKE skje!
Nei her skal det ikke skje noe galt :D jeg har bestemt at alle spirer de skal bli :D sånn er det bare :P håper sen tankegangen hjelper :)

Back
Topp