siste dagen i november snakkis

Looney

Forumet er livet
VIP
[:o]

Bør vel gå på leiting etter sengen kanskje? Men først må tøyet i vaskemaskinen henges opp og oppvaskmaskinen tømmes, og det er ikke noe jeg er videre hypp på nå nemlig[X(]

God morgen! [:)]

Her er det -19,5 grader, hurra for vinter! [:o]

Stikker på PulsSpinn kl 9, ungene skal være i barnepassen. Må på biblioteket etterpå, så det er bare å kle seg godt.
Senere i dag skal vi bare være inne og kose oss. Mulig Tobias må sove dupp inne i dag, om det ikke blir betydelig varmere når det blir lyst ute.
Når gubbejævelen kommer hjem skal jeg fortsette The silent treatment jeg starta på i år, makan til respektløs drittmann skal man lete lenge etter! [:'(]

Ha en fin dag dere! [:)]

huff, så kaldt, skrållan. ikke så mye her, men kaldt nok for det.

helsa mi er skral, jeg kan kasseres snart. fikk vondt i halsen før helga, tett i et øret i går, nå er bihulene tett...[X(][&o] gir opp snart. våknet opp i natt og hadde vondt i panna, helldigvis har jeg noe liggende siden siste bihulebetennelse.

i dag må jeg gå tur og gjøre øvelsene mine, mjuke opp musklene litt.

ellers skal vi møte svigermor på stjørdaln etter jobbtid, de prøverlåner bil og vi skal ut å spise der. blir godt det[:)]

ha en fin siste novemberdag damer[:)]

Suki: jeg kjører motsatt taktikk en deg jeg da, for her er det alltid nesten tomt i skittentøyet. Men jeg jobber fælt for å holde unna da.

Skrållan: hva har mannfolkpakket gjort denne gang?

MArTe: så kjedelig med sykdom. DU har hanglet mye har du ikke?

Her er N levert for siste dag i gamle bhg, og det er nok litt rart. Han trives i den nye også, men vil heller være i den gamle[&:] De skulle ha avslutning for han i dag[:)] KJenner jeg synes det blir trist at han slutter der altså[&o]

Jeg har en plan i dag og det er å hente gubbens linser på Specsaver. Ellers skal jeg slappe av.

Gubben skal snart på verkstedet for å hente gamle bilen og jeg er spent på om de har fikset alt, og ikke minst: hva det koster[X(]

jo, jeg har hangla. nå er det så mye at jeg skjemmes nesten. men lite å gjøre med. satser på nytt år og ny og bedre helse!!!!!

ORIGINAL: MaRtE:)

jo, jeg har hangla. nå er det så mye at jeg skjemmes nesten. men lite å gjøre med. satser på nytt år og ny og bedre helse!!!!!

Ønsk deg det til jul[:D]

ORIGINAL: Looney

ja, skal faktisk det!!

åpner treningssenter her rett etter jul, da skal jeg begynne å trene å. så det så!

å runde 30 har vært hardt[X(]

ORIGINAL: Looney

ja, skal faktisk det!!

åpner treningssenter her rett etter jul, da skal jeg begynne å trene å. så det så!

å runde 30 har vært hardt[X(]

I KNOW THE FEELING!!!

God bedring MaRtE! [:)]

Jo, nå skal dere få høre hva gubbejævelen presterte å få lirka ut av kjeften i går. Det blir en lang historie, men det får bare så være.

Vi har jo en bil, som vi ikke bruker i ukedagene siden jeg ikke har lappen og sambo aldri er hjemme (høhø). Så tidligere i høst ble vi enige om å låne bort bilen til min pappa i ukedagene, han har typ minst 7 km til jobb, og etterhvert her har det jo blitt så kaldt at han ikke kan sykle dit. Bilen er jo forøvrig registrert på min mor også, så det var jo greit å låne bort bilen til dem. I gjengjeld kjører mamma eller pappa ungene i bhg nå når det er -20 grader, henter og leverer, samt kjører meg på jobb og sånn. Stiller virkelig opp, altså.
Så ringer lillesøstra til sambo i går kveld, og lurer på om hun kan få låne bilen vår i dag. Nei, sier sambo, bilen er opptatt. Greit, hun legger på. Hun sa ikke noe om hva hun trengte bilen til. Så går det 2 min, så ringer faren til sambo og MASER skikkelig om at hun MÅ låne bilen! Hva faen liksom, sambo sa jo NEI, er du 3 år og skikkelig masetrassete eller?! Sambo klarer ALDRI å si nei til familien sin, alt de sier MÅ han gjøre, så han ga dem mobilnr til min pappa så fikk de ta det opp med han siden han TRENGER bilen.

Sambo legger på røret, og jeg spør hva det dreide seg om. Jo, søstra skulle låne bilen i morgen. Nei, det skal hun IKKE sa jeg, pappa trenger bilen, og dessuten; og her kommer det aller viktigste: BILEN ER IKKE FORSIKRA OM ANDRE ENN MAMMA, PAPPA ELLER SAMBO KJØRER DEN! Dette har jeg informert både svigers og sambo om sånn ca 14 millioner ganger, men det går jo faen meg ikke inn! Så om noe skjer, så står vi uten bil, og søstra til sambo kjører bil ca 1 gang i året, og har ikke hatt lappen i evigheter. Jeg stoler ikke på henne i trafikken, og det er med god grunn. Da presterte sambo å si at jeg ikke har noe med det der å gjøre, for det er hans bil.

Ehm, jeg har da virkelig betalt like mye på den bilen jeg som han! greit at jeg ikke kjører den, men den er jo 50 % MIN for det!

Så dritten fikk the silent treatment hele gårkvelden, og i dag passerte jeg bilen vår utenfor rådhuset. Der stod den meget skeivparkert, og i tillegg går det buss dit. Så hva som var så viktig på rådhuset kunne hun tatt bussen for, eller fått foreldrene hennes til å kjøre henne, eller tatt bilen deres.

Jeg føler meg veldig lite respektert oppi dette, og det begynner jeg å bli pisse lei av!

... og i tillegg har jeg bestemt meg for å være skikkelig dødsbarnslig tilbake. Det har gått 3 lyspærer oppi taket her, og jeg har IKKE tenkt å skifte dem. Jeg har nemlig ikke betalt ett øre i husleie her, husleia går ut fra kontoen til sambo, så han synes vel ikke at det er mitt hus. Jeg er vel en husokkupant. Det der har jeg ikke noe med, har jeg bestemt meg for. Og skal jeg kjøre den virkelig langt, så får han stikke på butikken og kjøpe seg egen mat, det er nemlig jeg som betaler all mat her i huset, og i følge hans synspunkt så har han da vel ikke noe med maten i kjøleskapet å gjøre.

Alle juelgavene er det også jeg som har betalt, jeg får stryke ut navnet hans på alle lappene da... ja, siden han da ikke har noe med dem å gjøre.

Forbanna mannejæveldritt altså!

Såpass ja, skjønner du er sint da ja. Blir en koselig kveld i heimen deres i kveld da[:D][:D]

Godt å høre at det er flere enn meg som er sinna og har teit samboeren til tider altså. Men vi har noen gode dager nå og alt er bare fryd og gammen. Deilig. Samboeren er bare såå overbeskyttende for meg, snuppa og N at det nesten er slitsomt.

Bilen er fikset, og god som nu igjen og det til en overlevlig pris også. Kostet 4200 bare faktisk. Så da er jeg fornøyd, for er ikke hypp på å kjøpe enda en bil nå. Vår ny single kompis er visst sulten, i følge samboeren, så da fikk vi middagsgjest i dag. Det betyr at jeg må handle inn noe mer mat, men det blir koselig. Vurderer om jeg skal enten trene eller shoppe etter middag i dag så får gutta-boys kose seg hjemme. Vi får se det ann....

Flere sinna her i dag Skrållan og Mandy[:D]

Men jeg er ikke sint[:)] enda i allefall.....[:D][:D]

skjønner du er sint, skrållan[>:]

ikke sint jeg da, bare ubrukelig. snart kommer maria og papsn hjem, da bytter vi bil, henter thomas og drar og møter svigermor[:)]

Ja, sant jeg har rett til å være sint?

Movicol + tannbajs = sønn OG mor i dusjen [:'(]

Fått snakka ut med sambo, han har sagt unnskyld. Men hva gjør han så? Jo inviterer søstra si over hit i kveld.

Jeg tror han ønsker seg ny hjerne til jul!

Skrållan du har all grunn til å være sint! Mannfolk.... [>:] Men det er da naturlig å krangle litt i ny og ned. Det viktigeste er jo at man snakker ut om det og blir venner igjen. [:)] Å gå rundt å fortie problemer er i hvertfall ingen god løsning.

Jeg må bare skryte av Hannah altså. Jeg tok jo å prøvde å legge henne uten bleie for å se om hun tisset på seg nettopp fordi hun hadde bleie. Og etter 6 netter nå har vi kun hatt ett lite uhell![:D] HURRA! Hvorfor prøvde jeg ikke dette litt før.....

Jeg er forresten så heldig at mamma lager pakkekalender til Hannah. [;)] Også har hun en sjokokalender.

Jeg laget middag til sambo og en kompis også dro jeg på shopping med mamma. Nicholas og gutta har bygget lego og lekt masse, og prinsen sov søtt da jeg kom hjem. Har handlet to julegaver i dag, mamma har handlet julegave til oss mm. Så da har jeg iallefall begynt shoppingen for denne gang...

Back
Topp