Siste dag på jobben før perm

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
På fredag er endelig dagen her, og jeg lurer på om det er vanlig å gjøre noe utav det? Skal jeg ta med noe til kollegaer (kake, kort e.l)?

Jeg jobber i en liten barnehage med 6 ansatte, og har jobbet der i 4 år. Har veldig god kontakt med kollegaene mine. De har vært helt fantastiske i tilrettelegging av stillingen min for å beholde meg i jobb, og det er kun på grunn av den tilretteleggingen at jeg har klart å stå i jobben helt fram til uke 37. Jeg mistenker at en av kollegaene mine kommer til å ha med kake, men føler vel egentlig at jeg burde bidra med noe. Har dere gjort noe utav det, eller tenker å gjøre det?

Er redd det blir en følelsesladet dag på fredag, hormonelle meg må si hadet til 5 fantastiske kollegaer, 18 flotte barn, og alle deres foreldre. Jovisst skal jeg besøke de i løpet av permen, men det blir ikke det samme som å se de hver ukedag.

Jeg er ikke vant med folk har tatt med noe siste dag, men som regel har de blitt sm før permisjonstart så ikke blitt så klart skille. Men er jo fredag og en fin måte å si tusen takk siden du mener de har hjulpet deg til å kunne stå i jobb, så hvorfor ikke ta med en kake;)

Er det ikke mer naturlig at de har ordnet til noe for deg. Sånn type i stillhet ;)

Er det ikke mer naturlig at de har ordnet til noe for deg. Sånn type i stillhet ;)
Jo, mistenker litt dette selv... ;) bare lurte på om det fantes noen uskrevne regler på dette området som jeg ikke visste om som førstegangs :p Kan evnt bake muffins og ta med til barna om ikke annet, da blir jeg husket ihvertfall for en stund :)

Det var en lur plan :)
du kan jo selvsagt ta med sjokokade eller kake eller hva du vil sånn sett. For å vise at du setter pris på de :)

Jeg har siste dag idag, på papiret....
Og har med en kake.
Vi var ute og spiste lunsj forrige uke.

Å ha med noe godt til store og små syns jeg hørtes flott ut:)

Høres koselig ut å ha med noe, så kan det jo hende de har ordnet noe til deg også :)

Hørtes kjempe koselig å gjøre noe ut av det da, å ta med noe :) Jeg har selv aldri opplevd å gå ut i permisjon(evig student) så hvis det er slik at du har gode kollegaer som har hjulpet til med tilrettelegging så hadde jeg nok(hvis du orker) tatt med noe litt kos :) Hørtes så deilig ut å gå ut i permisjon, og du har jo vært kjempe flink som har holdt ut i bhg!!! I sønnen min sin bhg er det ei med termin dagen før meg, og hun og har stått løpet ut. Jeg blir så mektig imponert for kroppen min sliter jo her hjemme med to barn, og tanken på det fulle kjøret hele dagen i bhg, ja synes bare dere er så flinke som står på :)

Hadde valgt grønnsaker og dip til barna og sagt de måtte være flinke å spise grønnsakene sine til du er tilbake så du ser at de har vokst. :D

Back
Topp